Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Review: Trind.com ♥

Hi girls!
Een tijdje geleden - alweer heel lang eigenlijk - zagen jullie al een artikeltje over Trind.com, de unboxing. Vandaag heb ik de review voor jullie!
Ben je benieuwd? Lees dan mee! <3


Eigen foto
Nail Repair Natural
'Trind Nail Repair is een effectieve nagelversterker die je nagels sterk maakt en soepel houdt. De nagels drogen met dit product niet uit en verkleuren niet. De unieke formule van Trind zorgt ervoor dat de eiwitmoleculen in de nagel stevig aan elkaar worden gekoppeld, waardoor een rigide netwerkstructuur wordt verkregen en de nagel sterker wordt. Belangrijk detail hierbij is dat het natuurlijke nagelvocht niet verloren gaat. De nagel blijft op die manier soepel en ziet er verzorgd uit.'
Deze moet je twee weken lang, elke dag aanbrengen en steeds het vorige laagje verwijderen met nagellakremover. Ik bedacht me dat dat misschien niet zo goed is voor je nagels, om er elke dag met nagellakremover op te zitten... Maargoed... Ik testte het.

Wauw, wat ben ik enthousiast! Deze nailhardener is echt de hemel! Voordat ik deze begon te gebruiken had ik vaak last van scheurende en slappe nagels. Vreselijk! Maar nu - echt, serieus - zijn mijn nagels veel sterker en groeien ze veel sneller! Echt een aanrader, hoewel het natuurlijk niet zo goedkoop is...

Eigen foto
Keratin Nail Restorer
' Dit is een rijke balsem die de nagelplaat hydrateert en repareert. Daarnaast maakt het zwakke en gevoelige nagels sterjer en biedt het ondersteuning bij het groeien. De Trind Nail Restorer is een licht semitransparante vloeistof die dagelijks op de nagels aangebracht worden. Na het aanbrengen 2 minuten laten intrekken en vervolgend de overgebleven vloeistof inmasseren. Om een goed resultaat de krijgen moet je dit elke dag, minimaal 4 weken lang herhaald worden.'

Eigenlijk heb ik me niet echt gehouden aan bovenstaande uitleg. Ik heb hem gewoon telkens als ik mijn nagellak eraf haalde met nagellakremover aangebracht, omdat dan mijn nagels er niet gezond uitzien, een beetje droog... Je snapt het wel. Als ik hem had aangebracht en daarna ingemasseerd, zag ik echt een verschil! Wat een wondermiddeltje is dit. Mijn nagels zagen er veel gezonder en steviger uit, en ik kon meteen weer mijn nagels gaan lakken. Super!

Eigen foto
Soft Cuticle Pen
Deze pen vind ik echt heel handig! Hij dient voor de nagelriemen te verzorgen én je kan er daarna ook nog eens je nagelriemen mee naar achteren duwen, dus het is eigenlijk een nagelriemverzorging én een bokkepootje in één! Deze pen vind ik ook redelijk fijn. Eerst merkte ik niet echt een verschil, maar uiteindelijk merkte ik wel dat mijn nagelriemen er verzorgder uitzagen, dan is het ook makkelijker om je nagelriemen naar achteren te duwen. Bij deze pen zitten achteraan 3 extra tips, voor als je tip uitgedroogd is, denk ik. Handig! 

Corrector Pen
Van deze pen ben ik echt een superfan! Ik had al eerder zo'n pen van Essence, een stuk goedkoper maar ook een stuk minder fijn. Bij deze Trind-pen zitten ook 3 extra tips, die je heel makkelijk kan inzetten als je tip te vuil wordt. De bedoeling is dat als je 'gemorst' hebt met je nagellak op je vinger/nagelriem, je dat met deze stift heel gemakkelijk weer kan weghalen. Het is dus gewoon een tip waar nagellakremover op zit... Echt heel handig!

De pennen kosten allebei €9,95. Als je een beetje zoekt kun je zeker wel een budget-variant vinden, bijvoorbeeld bij Essence. Maar natuurlijk werken deze duurdere varianten ietsje beter!
-------------------------------------------
Eigen foto
Hier heb ik de nagellakjes geswatcht op een blaadje...
Eigen foto
CC189; Minty Mojito - CC188; Blue Lagoon - CC190; Purple Sunset - CC191; Tropocal Blue
9
Bron
8
Bron
De gekleurde nagellakjes van Trind zorgen niet alleen voor een mooi kleurtje op je nagels, maar ze verzorgen de natuurlijke nagel ook nog een keer! Ik vind deze collectie erg mooi. Eerst vond ik de combinatie wat vreemd; met dat donkerblauw en dat paars - maar uiteindelijk vind ik ze erg mooi bij elkaar passen! Je kan er leuke creaties mee maken, of gewoon apart gebruiken. Toen ik de lakjes voor het eerst zag leek Purple Sunset (de paarse) de minste, maar uiteindelijk vind ik die erg mooi! Tropical Blue is een hele mooie donkerblauwe lak met glittertjes erdoorheen, mooi voor als je bv. naar een feestje gaat. Blue Lagoon vind ik erg mooi als je bv. een t-shirt in die kleur aanhebt... Maar mijn favoriet is zeker de Minty Mojito, gewoon omdat ik van muntkleurtjes hou! Ze kosten €9,95 en ze zijn te koop bij o.a. Douglas, Etos en Bijenkorf.

Tropical Blue is ook een erg mooie kleur, en deze dekt in één enkel laagje al! Superkwaliteit en staat heel erg mooi... Deze doet me een beetje denken aan de Pier 17 van NYC, die ik ook in mijn bezit heb. Goede budget-tip!
Bron
Hoewel ik de Minty Mojito het mooiste kleurtje vind, vind ik het toch niet de beste kwaliteit. Deze heeft drie laagjes nodig als je je nagel er niet meer wil doorzien, en hij is vrij streperig...
Blue Lagoon heeft ook een subtiele glitter, wat ik persoonlijk erg mooi vind... Het is een smurfjesblauwe kleur - wat een schattig woord! Deze heeft ook zeker wel 3 laagjes nodig!
Bron
Blue Lagoon is een vrolijke, smurfjesblauwe kleur met een blauwe glitter erdoorheen. Erg mooi! Deze heeft ook wel 3 laagjes nodig voor een goede dekking. Leuk kleurtje voor in de zomer!
Bron
De Purple Sunset is een gewone paarse kleur, maar alsnog vind ik hem erg vrolijk staan. In twee laagjes dekt hij goed!
Bron
------------------------------------------------
Over Trind cosmetics
'Trind cosmetics is een Nederlands bedrijf dat unieke producten ontwikkelt voor hand-en nagalverzorging. De producten van Trind onderscheiden zich omdat ze zijn gebaseerd op de natuurlijke samenstelling van de nagel. De producten van Trind zorgen ervoor dat de nagel sterker en mooier wordt, zonder dat de natuurlijke opbouw van de nagel wordt verstoord. Trind legt zich vanaf haar oorsprong toe op de ontwikkeling en stimulering van de natuurlijke groei van de nagel.'

Verpakking
De nagellakflesjes vind ik zelf erg mooi, alhoewel ze er door de plastic dop er misschien wat goedkoop uitzien. Ook kan het niet handig zijn om op te bergen, omdat ze zo lang zijn. Maar toch vind ik de 'verpakking' erg mooi! Qua doosjes voor de verzorgende nagellakjes en de 'pennen': ze zien er gewoon prima uit, heel netjes, met genoeg informatie. Sober, wat wel mooi is...

Voordelen
* Mooie, vrolijke kleurtjes
* Lakken erg makkelijk
* De meeste lakjes dekken goed
* De verzorgende nagellakjes zijn echt super, een mega-aanrader!

Nadelen
* Redelijk prijzig

DUSSS:
Ik ben echt heel erg tevreden over de producten van Trind! De 'gewone', gekleurde nagellakjes zou ik niet zo snel kopen - omdat ze zo prijzig zijn - maar de verzorgende nagellakjes zeker wel! Die zijn hun geld 100% waard. Echt een flinke aanrader!

No comments:

Post a Comment