Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Shoplog Antwerpen - HEMA, H&M, Pimkie, TBS ♥

Hi!
Met mijn verjaardag - 20 augustus - ging ik met mijn mama shoppen in Antwerpen. Het werd een supergezellig moeder-dochter-dagje! We hebben niet zo heel veel gekocht, maar toch nog wel leuke kleding en andere spulletjes. We zijn heel veel winkels binnengeweest, en in 4 winkels iets gekocht: HEMA, H&M, Pimkie en The Body Shop. Ben je benieuwd naar wat we hebben gekocht? Lees dan snel verder!


Als eerste kocht ik bij de HEMA alvast voor school deze pennenzak... Toen ik hem zag, was ik meteen verliefd. Hij is zo mooi en schattig! Ik vind hem echt superleuk, en kom hem écht niet laten liggen voor iets van een €4. Ja, Sophie, ik weet dat jij hem ook hebt, maar ik moest hem gewoon hebben. 

Dan heb ik dit knalroze vestje gekocht, ook in de HEMA! Ik ben er echt superblij mee, het is precies de goede maat en hij staat gewoon supermooi. Ik hou van dit soort vestjes! Ik had er al een donkerblauw, bordeaux en een grijs-bruinachtig, maar dit is véél kleurrijker. Love it! Het kostte iets van een €15 denk ik.

Even langs de Zest voor één van hun overheerlijke smoothies! Ik ben echt verslaafd aan deze smoothies. Hoewel ik ze redelijk duur vind... Ik heb deze keer de Pink Panter genomen, superlekker!

Bij H&M kocht ik 2 basic dingetjes. Als eerste deze jeansbroek, waar ik superblij mee ben! We hebben echt in superveel winkels gezocht naar een simpele, lichte superskinny jeans, maar overal was ze te breed, niet de goede kleur of wat dan ook. Maar deze vonden we bij de kinderafdeling (haha ;)) van de H&M, en hij is precies goed! Nu heb ik echt wel genoeg lange broeken... Deze kostte ongeveer €20,-.

Als tweede - en als laatste - kocht ik ook nog dit leuke shirtje. Ik vond het echt iets hebben! Het is een redelijk simpel blauw-grijsachtig T-shirtje met vanboven kant en knoopjes. Ik heb hem uiteindelijk gekocht omdat hij perfect zat én omdat ik nog niet zo'n kleur had, qua kleding. Deze kostte rond de €15,-. 
In de Pimkie kochten we ook nog drie items. Als eerste dit leuke truitje/shirtje. Ik wil graag wat meer 'specialere' kleding dragen, want bijna al mijn kleding is véél te basic. En toen ik dit truitje zag, kon ik hem echt niet laten hangen! Hij was maar €10, en hij was er ook nog in andere kleuren. Het is een heel licht, dun stofje in een koraalkleur. Ideaal voor nu, tussen de zomer en de winter in, maar zeker voor in de lente! Hiermee komt nog een OOTD, zodat jullie kunnen zien hoe hij valt en hoe ik hem combineer. 

Toen zag ik deze ketting, en ik kocht hem omdat hij heel mooi bij het truitje stond! Toe ik deze ketting kocht, had ik nog niet echt een andere ketting die ik erop kon dragen, maar nu heb ik van een vriendin een ketting gekregen die er nog beter op past... Maar goed. Kettingen kan je nooit genoeg hebben, toch? En deze kostte rond de €7.

Als laatste bij de Pimkie kocht ik ook nog een basic wit topje. Eigenlijk had ik hem snel gepakt om te passen onder het koraalroze/oranje truitje, maar hij zat zo goed dat ik hem ook maar kocht. Hij kostte maar €5! Ik heb al wel een wit topje van de Appels, maar dit is veel minder doorschijnend. 

Mijn mama was nog nooit in TBS geweest, en toen ik haar er mee naartoe sleurde, zijn we er zeker een halfuur gebleven om alle geurtjes te proberen. Uiteindelijk heeft zij - alvast voor haar verjaardag - een body splasg gekocht in de geur shea, en daar kregen we een testertje bij - een body butter, in de geur musk - en een klantenkaart. 

Dit was mijn shoplog! Hopelijk vonden jullie het leuk... Bedankt voor het lezen!
Gros Bisous Xx
<3<3

No comments:

Post a Comment