Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

TAG: First Things ♥

Hi everybody!
Het is al een tijdje geleden dat er weer eens een TAG online kwam op mijn blog, maar ik vind het wel heel leuk om ze in te vullen. Dus toen zocht ik wat naar leuke TAGs en ik kwam uit bij deze! Teske van Teskuh.nl had hem een tijdje geleden gemaakt en ik vond hem meteen erg leuk. Deze TAG gaat over - de naam zegt het zelf al - de eerste keren van iets of hoe die waren. Geen 'diepe' vragen, gewoon een beetje random stuff om me nog wat beter te leren kennen. Leuk, toch? Lees snel verder!
Eerste ding dat je doet als je 's ochtends wakker wordt
Een keer goed geeuwen en opnieuw in slaap vallen tot mijn mama roept dat ik naar school moet vertrekken. Haha, meestal gaat het niet zo ver, maar ik ben echt niet goed in snel opstaan 's morgens.
Eerste ding dat je doet als je naar de sportschool gaat
Ik ga niet naar de sportschool :/ En ik doe ook geen sport van hobby, buiten dan naar school fietsen en terug, maar dat kun je niet echt 'sport' noemen, denk ik ;) Ik ben zo onsportief! Maar om eerlijk te zijn boeit dat me niet echt. Een halfuur fietsen per dag in de week en soms op zondag nog gaan wandelen/fietsen met mijn gezin is voor mij al méér dan genoeg... En als we in de zomervakantie op vakantie gaan, gaan we bijna altijd wandelen - maar écht wandelen. En dan voel ik me wel sportief ^^
Eerste ding dat je doet als je thuiskomt van je werk of school
In de zetel ploffen met een drankje en een koek ofzo... Dan moet ik even 'bekomen' van een zware schooldag ;) Dan meestal éventjes computer, en daarna begin ik aan mijn huiswerk. Oh, wat ben ik toch blij dat het vakantie is.
Eerste auto
Pas, andere vraag! Dit meisje hier is bijna 14, dus heb ik nog lang geen auto! Maar later wil ik graag een VW-busje/hippiebusje, dat ziet er toch superschattig uit!?
Eerste ongeluk/verkeersovertreding
Gelukkig nog nooit gebeurd! En daar wil ik het graag op houden ;)
Eerste ding dat je wilde worden als je later groot was
Prinses! Tot ik me realiseerde dat je daarvoor moest trouwen met een prins... Dan wou ik 'bloemenverkoopster' worden, of juf... Haha ;)
Eerste keus qua drinken
Arizona! Ik maakte er al eerder een artikeltje over, klik hier als je dat terug wil lezen, en ik vind het zo lekker! En de flesjes/blikjes zijn zo mooi... Oh, ik hou van Arizona.
Eerste keus dessert
Ijsjeees!! Vooral Cornetto's zijn yummy, ik kan er maar geen genoeg van krijgen. Ik eet ijsjes in alle seizoenen, ookal vriest het buiten. Ze zijn gewoon verslavend.
Eerste liedje dat in je opkomt
Haha, dat is de intro van Danni Lowinski! Het zit gewoon in mijn hoofd en ik krijg het er niet uit. Maar echt stom dat het gaat stoppen! Het was echt één van m'n favoriete programma's op tv...
Eerste grote aankoop
Ik denk dat dat mijn IPod 4 van €219 was. Ik heb mijn IPod nu ongeveer 6 maandjes denk ik, en ik ben er nog steeds enorm blij mee.
Eerste baantje
Heb ik ook nog niet gehad... Maar ik wil het wel! Babysitten - maar dan liefst bij mensen die ik ken - lijkt me echt heel leuk. Maar daar moet ik 16 voor zijn, dus moet ik nog 2 jaartjes wachten...
Eerste keer in het vliegtuig
Dat is echt al heel lang geleden; ik was iets van een jaar en half, en ik ging naar Barcelona. Ik weet nog - van m'n ouders - dat ik toen het hele vliegtuig bij elkaar heb geschreeuwd omdat ik mijn gordel niet aan wou. En toen heeft een stewardess me een knuffeltje gegeven. En toen huilde ik nog steeds. Tja, kinderen... ;)
Dit was de TAG! Neem hem gerust over op jou blog, als je hem leuk vond. 
Thanks 4 reading!
Gros Bisous xx
<3<3

No comments:

Post a Comment