Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Update: back & probleempje ♥

Hi!
Ik heb even een update voor jullie! Als eerste wil ik even zeggen dat ik terug ben van Corsica. Twee weken lang minstens 30°C, veel zee, maar ook bergen, het was gewoon zalig. Misschien maak ik nog wel een apart artikel over mijn vakantie op Corsica... Maar goed. Ik zei in het artikel dat ik naar Corsica ging dat ik artikelen had ingepland. Dat was ook zo, ik had verwacht dat als ik terugkwam er 10 nieuwe berichten op gingen staan. Maar nee hoor! Blogger had zin om tegendraads te gaan doen. Grrr! Ik weet ook niet wat er mis is gelopen, maar ik zal het nog een keer nakijken. Maarrr... nu heb ik wel genoeg artikelen om jullie een tijdje zoet te houden, haha ;)
Met mij gaat alles nu weer supergoed. De zomervakantie zit er bijna op, maar toch heb ik nog enkele leuke dingen voor de boeg! Efteling, kermis, en natuurlijk mijn verjaardag en sleepover! Daar kijk ik zo naar uit. Verder moet ik nog mijn boeken gaan halen en dan begint school alweer... Geniet nog van jullie vakantie! En dan was dit mijn korte update... Vandaag komt er nog een artikel online!
How cute is this!?

Gros Bisous Xx
<3<3

No comments:

Post a Comment