Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Update: school, birthday & kamer ♥

Hi!
Ik heb weer even een updateje voor jullie, gewoon omdat ik een paar dingen met jullie wil bespreken. Dus laat zeker weten even een reactie achter!
Ik wil het over een paar dingen hebben, als eerste over school. Bij mij - en bij iedereen in Vlaanderen - begint school weer op maandag 2 september, maar ik moet morgen mijn boeken gaan ophalen. Ik ga nu naar het derde middelbaar (grotere, andere, strengere, engere school) en ik ga Latijn-wiskunde doen. Eerst keek ik er echt verschrikkelijk tegen op, maar het begint al te beteren. Als jij ook zo tegen school opkijkt, denk dan eens aan de positieve dingen: je ziet je vriendinnen terug, je kan allemaal leuke schoolspullen kopen ;), je ziet je crush eindelijk weer, je kan weer lekker babbelen met je vriendinnen tijdens de pauzes en ja, de lessen zijn saai, maar hé, zo erg zijn ze nu ook weer niet! Eigenlijk is school toch niet zo erg? En als het altijd vakantie zou zijn, zou je je écht wel gaan vervelen op de duur... 

Volgende onderwerp: mijn verjaardag, of eigenlijk mijn verjaardagscadeautjes. Ik had al gezegd - of dat denk ik toch - dat ik een birthday haul zou gaan doen. Maar ik begin te twijfelen... Ik heb echt megaveel gekregen, echt niet normaal. Véél meer als andere jaren! Ik ben bang dat jullie me dan verwend en hebberig en stoeferig (isdateenwoord!?) gaan vinden. Ik heb wel van alle cadeautjes foto's genomen, zodat ik nog altijd van een B-day haul kan maken als jullie dat willen. Maar willen jullie dat? Laar het zeker even weten in de reacties!
Vandaag ben ik bijna een hele dag bezig geweest om alle cadeaus te fotograferen en een plekje te geven in mijn kamer - en nu komen we meteen bij het volgende onderwerp. Toen ik dus bezig was al mijn cadeautjes in mijn kamer te zetten, heb ik ook meteen heel veel opgeruimd. Ik heb grote en kleine opbergdozen gekregen, en nu heb ik laatjes vrijgemaakt, waar ik weer andere dingen in ga stoppen enz. enz. Dus, met andere woorden; ik ben mijn kamer een beetje aan het oppimpen! 
En daarom ben ik eraan aan het denken een roomtour te doen. Vinden jullie dat leuk? En ik wil ook wel een sieradenstash doen, want ik heb leuke sieradenopbergertjes gekregen, en nu ziet het er echt leuk uit. Ook wil ik misschien wel een schoenenstash doen... Jullie horen het al: veel persoonlijke berichtjes! Maar ik zie nog wel...
Héhé, dat was de update alweer! Beantwoord zeker even de vragen, dat zou ik erg leuk vinden. 
Xoxo


No comments:

Post a Comment