Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Vreemde zoekwoorden #1 ♥

Hoihoi!
Ik zag laatst op de blog van Lise haar 'vreemde zoekwoorden' artikels, en ik vond ze meteen erg leuk en grappig. De bedoeling is dat je af en toe bij je zoekwoorden van je blog kijkt, en soms zitten er echt vreemde dingen tussen! Ik 'volg' mijn zoekwoorden nu al een tijdje en ik denk dat ik er genoeg heb verzameld om er een eerste artikel over te maken. Benieuwd geworden? Lees dan snel verder!

Als eerste zal ik even uitleggen hoe je die zoekwoorden van je blog vind... Ga als eerste naar je blog (moet wel van Blogger zijn, anders weet ik het niet) en klink op 'ontwerp', bovenaan. Dan ga je naar 'Statistieken' en vervolgens klik je op 'Verkeersbronnen'. Dan scrol je helemaal naar onder en daar zie je je zoekwoorden staan! 
En hier komen mijn 'vreemde zoekwoorden'!

nagellak op gsm - Haha, dit wou ik ooit eens als DIY-projectje doen... Maar toen heb ik het niet gedaan. Toevallig.
celebrity - Nee, zo beroemd ben ik helaas nog niet!
spreekwolk en nu vandaag - Okay, dit slaagt echt op niks. Ik snap de zin gewoon niet... Huh!?
schattige poesje - *schattig poesje
de roode roos - *de rode roos
aardbij - *aardbei, mensen, ze kunnen hier echt niet schrijven
fluo geel jurkje - Ja, dat lijkt me ook mooi. Maar ik heb er helaas geen..
boekentas retro - Oh, dat lijkt me ook wel mooi, voor het nieuwe schooljaar! 
walk in closet zelf maken - Dat wil ik ook wel!

Jaja, lach maar, besef wel dat jullie het zijn die deze woorden hebben ingetypt... Haha ;)

No comments:

Post a Comment