Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Alcare Aloë ♥

Hoi iedereen!
Ik mocht van de Nederlandse webshop Alcare Aloë een lippenbalsem en wat handcrème-testertjes reviewen voor mijn blog. Daarnaast kreeg ik er ook nog een verassingetje bij van Jewelgift.nl. Ik heb het pakketje inmiddels binnen en ik kan al verklappen dat ik er heel erg blij mee ben! Lees verder voor een uitgebreide review... 
Over Alcare Aloë
Alcare Aloë is een webshop die vooral verzorgingsproducten verkoopt met als basis - wat dacht je dan - aloë vera. Ze verkopen o.a. badproducten, zonnebrandcrèmes, lipproducten, lichaamscrèmes en haar- en gezichtverzorging. Neem zeker eens een kijkje op de webshop, ze hebben een leuke verscheidenheid aan artikelen en dat voor nog een vriendelijk prijsje ook!

Opgestuurd
 
Zo zag het pakketje eruit toen ik het binnenkreeg - goed verpakt in een bubbeltjesenvelop en dichtgeplakt met een stevige tape waar 'breekbaar' opstaat. Zo ben je er zeker van dat alles nog heel aankomt, pluspunt!

 Inhoud
Dit was het verrassinkje dat ik erbij kreeg - van JewelGift.nl. Echt een superschattig armbandje! Het is (nep)goud met een sterretje eraan, lekker subtiel, maar een heel leuk armbandje. Het past ook perfect - meestal zijn armbandjes wat te groot bij mij - maar deze past echt heel goed. Superleuk dat ze dit erbij hebben gedaan! 

Het eerste wat ik dacht toen ik de lippenbalsem opende was: OMG, die ruikt naar kauwgom. En dat is ook echt zo! Dus niet echt naar echte bessen, maar naar bessenkauwgom. Hij ruikt echt zo lekker! Op je lippen is hij vrijwel helemaal transparant, je ziet er bijna niks van. Deze trekt ook wel redelijk snel in! Zodra hij op je lippen zit, ruik/smaak je de geur/smaak ook niet meer (zo erg), wat een voordeel is; zodat je erna iets kan eten zonder een kauwgomsmaakje te hebben. Deze lippenbalsem is echt een aanrader, zeker voor de prijs; hij kost €2,95! Je hebt deze lippenbalsem ook in de smaken munt en vanille. Lijkt me ook heel lekker!

Dan kreeg ik ook nog drie handcrème testertjes bij, en deze is echt heel erg fijn! Een aanrader om in full size te kopen! De structuur is heel luchtig en deze handcrème trekt echt heel snel in. Hierna voelen je handen enorm zacht! Ze blijven nog een heel klein beetje 'plakken', maar dat gevoel vind ik net leuk. Voor 100 ml betaal je in de shop normaal €9,75, maar nu is hij in de aanbieding voor €8,75! 

Voor de rest zaten er ook nog twee (dezelfde) reclamefoldertjes in de envelop... Dit waren mijn reviews over het pakketje dat ik kreeg van Alcare Aloë... Did you like it?
Gros Bisous Xx
<3<3

No comments:

Post a Comment