Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Crea Bea Me #1; posterdeur ♥

Hoihoi!
Ik heb echt veel te veel posters. Of had. Ik heb al vanaf ik begon met tijdschriften lezen alle posters verzameld die erin zaten - en nu had ik er echt té veel. Ik heb ze eens uitgezocht en de mooiste, mijn celebrity-crushes eruit gehaald. En die heb ik op mijn deur gehangen! Ja, ik weet het, het is niet echt 'crea bea', het is gewoon wat posters ophangen. Maar laat mij mezelf maar creatief voelen ^^ Voor het resultaat klik je snel op 'meer lezen' :)



Liam Payne - Taylor Lautner - Niall Horan - Kristen Stewart - Zayn Malik - Taylor Lautner - Liam Hemsworth - Harry Styles - Josh Hutcherson - Jennifer Lawrence - Taylor Lautner & Robert Pattinson - Harry Styles - Louis Tomlinson - Selena Gomez - Josh Hutcherson

Al mijn guy- en girlcrushes van celebrities hebben een plaatsje gekregen op mijn deur! En nu ben ik proud. Laat mij proud zijn. BTW: ik heb nog superveel posters, dus daar ga ik misschien ook nog iets mee doen, maar dit zijn mijn 'favorieten'. En het was ook best moeilijk om alles mooi 'geschikt' op mijn deur te krijgen, de klink deed lastig.
Gros Bisous Xx

No comments:

Post a Comment