Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Favourite songs #1 ♥

Hi!
De laatste tijd luister ik heel veel naar muziek, ik vind echt dat er heel veel goede liedjes zijn uitgekomen afgelopen maand(en)! Dit is het eerste uit de reeks van mijn favoriete liedjes op het moment. Waarschijnlijk kennen jullie ze allemaal wel, zo niet: luister ze!
Miley Cyrus MUSIC

* Wrecking ball - Miley Cyrus
Deze clip is echt... Ja. Het liedje is goed, de clip is... raar.

* Just give me reason - P!nk

* We can't stop - Miley Cyrus

* Roar - Katy Perry
OF

* Wake me up - Avicii

* I need your love - Calvin Harris & Ellie Goulding

* Burn - Ellie Goulding

* Love me again - John Newman

Waarschijnlijk ben ik er wel nog wat vergeten, maar deze liedjes vind ik zeker erg mooi :) Wat zijn jullie favoriete liedjes op dit moment? En vinden jullie dit soort artikels leuk?
Bedankt voor het lezen!
Xoxo Amber

No comments:

Post a Comment