Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Inspiration #11: Stitch ♥

Hoihoi!
Ik ben eigenlijk echt de laatste tijd een beetje geobsedeerd door Stitch. Ja, die Stich, de Stich van Lilo & Stitch, dat kinderprogramma. Ik vond dat programma eigenlijk nooit leuk, maar ik vind Stitch nu wel echt superschattig! De 'kleine' versie van hem dan toch. Jullie ook? Vast wel na het zien van deze fotootjes!
stitch
Bron
Bad daaay(^^.)
Bron
Untitled
Bron
(1) Tumblr
Bron
Im differnt too
Bron
I need a hug
Bron
stetch!! | via Tumblr
Bron

Jil De Weerdt | via Facebook
Bron

Instagram Lovers | via Facebook
Bron

Ohana
Bron

We all feel this way at times
Bron

Stitch.....☺
Bron

Untitled
Bron

Lara Krušelj | via Facebook
Bron

Follow Me On Tumblr http://cokgulenadam.tumblr.com/   | via Facebook
Bron

Dat was het! Vinden jullie Stitch niet superschattig? Ik in ieder geval wel!
Bedankt voor het lezen/kijken! Comments, likes & followers zijn leuk ^^
Gros Bisous Xx
<3<3

No comments:

Post a Comment