Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Liebster Award ♥

Hoihoi!
Laatst werd ik door Marleon Jones genomineerd voor de Liebster Award! Dit is een 'award' met de bedoeling om kleinere blogs te 'promoten', en wat reclame voor jouw (beginnende) blog kan nooit kwaad natuurlijk! De regels van de award:
♥ Vernoem de (blog)naam van diegene die je heeft genomineerd
♥ Beantwoord de 11 vragen van diegene die je heeft genomineerd
♥ En bedenk zelf ook 11 vragen
♥ Nomineer 11 andere blogs
♥ En breng de genomineerden op de hoogte.
Ben je benieuwd of jij genomineerd bent of wil je gewoon de antwoorden op de vragen weten? Lees dan vooral verder!
The Blog of an Artiste: Liebster Award!!!
Bron
De vragen die ik kreeg (normaal zijn het er 11, maar zij heeft er maar 10):
1) Wat is iets dat je in je leven nog wil gaan doen?
Een rondreis maken door Amerika en het reclame-ding van Coca-Cola een jaar geleden (check filmpje!)
2) Wat wil je nog heel graag met je blog bereiken?
Ik hoop gewoon dat ik nog heel lang verder kan gaan, en dat ik misschien bekender wordt zodat veel mensen me kennen, dat ik uitgenodigd wordt voor pers-events, herkend wordt op straat, ... Maar dat blijft allemaal nog maar een droom hoor. 
3) Wat is je favoriete pretpark (binnen- en buitenland)?
Hmm... In België denk ik Bobbejaanland, want daar zijn meer 'grotere' dingen; maar Plopsaland vind ik ook stiekem wel leuk; en dan vooral de Anubis The Ride! In het buitenland ben ik eigenlijk alleen nog maar in Disneyland Parijs en Disneyworld in Florida geweest, dus zijn dat wel mijn favorieten ;)
Untitled
Bron
4) Wat is je favoriete ding om te doen in de winter?
Oftewel lekker binnen met een kop warme chocolademelk onder een dekentje voor de tv zitten terwijl het buiten ijskoud is, oftewel skiën! Ik ski nu al ongeveer 7 jaar (weken) en ik vind het echt heel leuk...
5) Wat is je favoriete vakantieland?
Sowieso Amerika! Ik ben er al één keer geweest, maar ik wil er zo graag nog een keer naartoe! Maar dit keer om wat meer cityseeing te doen, en natuurlijk mag het shoppen niet ontbreken :)
6) Wie is je favoriete beautyblogger?
Teske, VeraCamilla en Mascha. De allerbekendste beautybloggers die iederéén die het bloggen een beetje volgt wel kent...
menu
Bron
7) Wat is het ergste/engste dat je ooit gedaan hebt?
Het engste wat me ooit is overkomen (lees: mijn ergste trauma) gebeurde toen ik denk ik een jaar of 9 was. Het was een normale schooldag en ik ging mijn schoentjes (ballerina's) halen in de garage (waar al mijn schoenen staan) om aan te doen, omdat ik naar school ging vertrekken. Dus ik trok mijn schoentjes aan en ik voelde iets kriebelen aan mijn voet/been. Ik keek ernaar en raad eens wat het was? Een spin! Echt een hele enge, geen hooiwagen, maar echt een vieze dikke. Niet zo groot hoor, maar toch heb ik daar mijn spinnenangst van overgehouden, denk ik!
8) In welke kleur zou je je haar verven, als je je haar zou moeten verven?
Hmm... Ik vind gedip-dyet haar zelf wel mooi, maar ik weet niet of het bij mij zou staan... Ik zou het wel willen proberen! Want eigenlijk ben ik wel blij met mijn haarkleur. In de zomer kleuren sommige delen lichter, zodat het lijkt alsof ik mèches heb...
.
Bron
9) Wat is je favoriete fastfood?
Frieten :) Haha, ik hou er echt van. Ja, je wordt er dik van, maar hé, yolo! 


10) Als je een restaurant zou mogen openen, welk eten zou je dan serveren?
Ehm... Frietjes!! Met kaaskroketten, stoofvlees, vol-au-vent, steak, slaatjes, ALLES met frietjes. Ik hou van frietjes! :D
*-* | via Facebook
Bron
Mijn (soms veel te random) vragen:
1) Lust je witlof?
2) Wat is het verste vakantieland waar je al bent geweest?
3) Hoeveel keer heb je al met het vliegtuig gevlogen, en waarheen?
4) Hoelang blog je al?
5) Weten je vrienden/familie ervan dat je blogt? Zo ja, wat vinden ze ervan?
6) Waar wil je in je leven zeker (nog) eens geweest zijn?
7) Heb je ooit al een (gele) taxi genomen in NYC?
8) Hoeveel nagellakjes heb je?
9) Zit je op Girlscene? Zo nee, ken je het?
10) Wat is jouw favoriete (beauty)blog?
11) Wat is jouw must-have op fashiongebied voor de herfst?
Untitled | via Tumblr
Bron
Mensen die ik nomineer voor het Liebster Award:
11 leuke, onbekende blogs zoeken was moeilijk voor mij, maar ik heb er toch nog een aantal leren kennen, maar sommige zijn een stuk bekender als mijn blog, maar verdienen meer followers...

Happy♥
Bron
Bedankt voor het lezen, en de mensen die ik genomineerd heb: ik zou het leuk vinden als je mijn vragen zou beantwoorden :)
Gros Bisous Xx
<3<3

No comments:

Post a Comment