Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Nieuwe lay-out! ♥

Jullie zullen het vast al wel gemerkt hebben, maar ja hoor, ik heb mijn blog eens in een nieuw jasje gestoken!
Ik moet er nog even aan wennen, maar ik vind het is ieder geval beter. Ik vond mijn vorige lay-out te druk, en ik heb nogal veel berichtjes gekregen van mensen die dat ook vonden.
Nu is het wel héél erg wit en licht, ik wou eerst een lichtroze kleur als achtergrond, maar dan is de Stitch in mijn header niet meer mooi...
Over mijn header gesproken, ik vind hem echt geweldig! Op het forum van Girlscene had ik gevraagd of iemand een header voor mij wou maken en een dagje later stond deze er. Ik ben helemaal verliefd! Het is misschien niet iedereen zijn smaak, maar ik vind hem in ieder geval heel erg mooi en schattig...
Wat vinden jullie ervan? Vonden jullie de vorige beter of ook te druk? Feedback please!
Ik kan hem nog altijd weer veranderen - terug naar hoe hij vroeger was of nog iets totaal anders! 
Gros Bisous Xx
<3<3

No comments:

Post a Comment