Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

TAG: Things I Love About Fall ♥

Hi everyone!
Ik weet het, ik weet het. Ik heb jullie een klein beetje verwaarloosd de laatste tijd. Het excuus is (weer): school, school en nog eens school. En misschien ook een beetje geen zin... Ik heb heel veel ideetjes maar werk ze gewoon niet uit, en vraag me niet waarom. Bon, het wordt weer herfst! Summer 's over, fall is coming. De herfst... Eigenlijk vond ik het het minst leuke seizoen, maar uiteindelijk vind ik het nog wel leuk! De lucht is zo lekker fris, het is niet te warm maar ook niet te koud... En wat ik nog meer leuk vind aan de herfst, lees je in deze (foto)TAG!



















Kortom het weer, de vallende blaadjes en de warme kleuren... Alle foto's komen van deze Tumblr-blog.
Thanks 4 watching!


No comments:

Post a Comment