Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Action shoplogje ♥

 Hi!
Ik ben weer eens bij de Action geweest. Omdat ik er zin in had en omdat het kan. Ik had gewoon weer eens nood aan shoppen! En bij de Action is dat super omdat je daar veel leuke nutteloze items kan scoren voor weinig geld. Ik wou ook wat dingetjes om mijn kamer gezelliger te maken - en ik ben geslaagd. En... ik ben gaan shoppen met honger, dus ik heb veel eten gekocht - of toch meer dan normaal ;) Lees je mee?

* Een leuke muursticker met een quote erop. Ik zocht eigenlijk naar 'Dream it, wish it, do it' maar die was er niet. Dit is de quote 'Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow' - ook wel mooi, vind ik. In deze 'reeks' bestaat er ook nog een 'Sweet Dreams', dat had eigenlijk nog beter geweest - want ik ga de muursticker op de muur achter m'n bed hangen... Deze muurstickers kosten €0,99 en voor dat geld kon ik hem écht niet laten liggen - hopelijk kleeft hij nog een beetje ook.
* Dan heb ik deze superschattige lampjes gekocht - mijn beste aankoop! Deze wil ik ook bij mijn bed hangen, ze passen echt helemaal bij (de stijl van) mijn kamer. Ik moet nog even kijken hoe ik ze het beste kan ophangen, maar ik ben er echt superblij mee! Het zijn 10 lampjenkapjes (lampjes inbegrepen, moet je in het stopcontact doen) en dit kostte slechts €2,99! Can you believe that!?


* En dan is dit al het eten ^^  Koekjes van Milka, een reep Toblerone (verslaving), krakelingen (verslaving), een bakmix voor een duo-cake en - waar ik het meest excited over ben - nep-oreo's! Of zo ziet het er toch uit. Het heet 'duplex' maar de verpakking én de koekjes zelf lijken verdacht veel op die van Oreo. Als dit wat is, zal ik er nog een berichtje over schrijven! Ik weet niet meer van alles de prijs, maar de krakelingen kostten €0,79 en de nep-oreo's €0,59. De cake-mix volgens mij iets van een €1,50 en de Milka-koekjes en de Toblerone - gokje - iets van een €1?  

* En dan nog een deo van Rexona. Deze kan je ook gewoon in bv. het Kruidvat kopen hoor, maar ik had een deo nodig en ik kwam deze toevallig tegen in de Action... Ik denk dat deze iets van een €2 kostte, maar ik weet het niet meer precies.

* Draai je hoofd *
* Reinigende poriënstrips! Ik ben redelijk tevreden over deze - ik had deze hiervóór ook al gekocht. Maar deze waren op, dus koop ik hem opnieuw. Er zitten 6 strips in één pakje, en een pakje kost volgens mij iets van een 80 cent...

* En dan kocht ik nog een pincet - altijd handig. Maar ik vond deze gewoon superschattig. En deze kostte maar €0,69! Daarvoor kon ik deze echt niet laten liggen.

 * Als laatste kocht ik dan nog dit drankje voor €0,72. Deze heb ik al een paar keer eerder gekocht, en ik vind deze gewoon erg lekker. Dit is de 'Pomegranate Green Tea', de gewone vind ik minder lekker. Deze is ook nog redelijk 'gezond', er zitten maar 10 kcal in per 100ml... Yum!

Dat was mijn shoplog! Niet heel veel, maar toch vond ik het de moeite om het aan jullie te laten zien. Ik heb niet alles zelf betaald - bijna al het eten en de reinigende poriënstrips niet - maar ik was iets van een €7 kwijt; super! Ik *hartje* Action.
Bedankt voor het lezen! Xoxo Amber

No comments:

Post a Comment