Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Catching fire! (The Hunger Games 2) ♥

Ik ben echt een fan van The Hunger Games. Ik heb alle boeken gelezen - al veel te veel intussen - en heb de twee eersten ook. Ik heb de film ook en ja hoor; die heb ik echt al veel te veel gezien. Het is gewoon zó goed! Niet iedereen vind het leuk, maar ik vind het echt geweldig. Anderhalf jaar geleden kwam de eerste film uit - en sindsdien kijk ik al uit naar november 2013, naar de dag waarop Catching Fire uitkomt in België. Ooh, ik kan niet wachten!
Tumblr | via Tumblr
Bron
Where is Catching Fire about?
'Na het winnen van de brute Hongerspelen zijn Katniss en Peeta allesbehalve veilig. Er gaan geruchten over een opstand tegen het Capitool. Een opstand die zij hebben helpen ontstaan. President Snow accepteert als enig excuus voor hun gedrag de overweldigende liefde die ze voor elkaar voelen. En tijdens hun verplichte zegetocht langs alle districten zullen ze de wereld hiervan moeten overtuigen. Als dat niet lukt, zullen er vreselijke consequenties zijn. Het Capitool kondigt kort daarna de 75ste editie van de Hongerspelen aan. Deze heeft als 'Quarter Quell' (Kwartskwelling) speciale nieuwe regels. En die doen iedereen versteld staan.'
Bron

Catching Fire
Bron
Hoofdpersonages
Jennifer Lawrence - Katniss Everdeen
Josh Hutcherson - Peeta Mellark
Liam Hemsworth - Gale Hawthorne
Haymitch Abernathy - Woody Harrelson

Bekijk hieronder een paar trailers... Voorpret ;)




Ooh, ik wil die film echt zo graag zien! Ik kan echt niet meer wachten.
Houden jullie ook zo van The Hunger Games of is het niet zo jullie ding?
Dikke kus, Amber <3

No comments:

Post a Comment