Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

eBay - wishlist ♥

Houden jullie ook zo van eBay? Ik tot voor kort niet, ik vond het maar iets stom omdat ik er niets van snapte. Maar nu vind ik het superleuk om als ik even vrije tijd heb op eBay rond te snuffelen naar dingetjes die niet in België te koop zijn of die in de 'echte' winkels véél duurder zijn.
Ik moet nog even uitzoeken hoe PayPal werkt, en natuurlijk let ik altijd als ik iets bestel, of de verkoper wel betrouwbaar is.
Sinds kort heb ik ook een account op eBay, zodat ik mijn favorieten kan bijhouden. Want vroeger hield ik zo heel onhandig alle links van dingetjes die ik leuk vond bij in een Word-document... Dat was niet één van mijn beste ideeën. Bon. Vandaag laat ik aan jullie mijn eBay wishlist zien!

* Deze rugzakjes vind ik echt supermooi! Ik wou al een tijdje een klein Eastpack-rugzakje, maar die vond ik wat te duur - en voor die prijs ook wat te simpel. Deze kosten maar €8,94! Ze hebben hem in het wit, lichtblauw, bruin, lichtroze en zwart. Ik vind zwart, wit en bruin de mooisten! Voor de link, klik hier. En dan nog een rugzakje, en deze vind ik ook erg leuk. Een cute rugzakje met de Britse of Amerikaanse vlag! En deze kost maar €7,75! Persoonlijk vind ik de Britse mooier. Klik hier als je het op eBay wil bekijken!


* Fimo canes! Hier vind je er echt dui-zen-den van op eBay, in alle soorten en prijzen. Het lijkt me super om dit te hebben! Het ziet er eerst al superschattig uit - én het is leuk om bv. nail-art mee te doen. En meestal zijn ze helemaal niet zo duur; en betaal je bv. €4,34 voor 100 stuks!

 
* Sieraden. Deze vind je ook echt súperveel op eBay. Armbandjes, kettingen en ringen - in echt àlle soorten die je maar kan vinden. Het liefst zou ik een infinity-armbandje en -ring hebben! En dan liefst in rosé-goud. En ook een uilenketting en -ring. Maar als ik àlle mooie sieraden moet opsommen die ik zie op eBay, ben ik morgen nog bezig.

* IPodhoesjes! Ik heb een IPod 4 en daar vind je echt bijna nérgens meer hoesjes voor. Of toch niet 'offline'... Maar wel op eBay! Héél erg veel zelfs. En voor zo weinig geld! De keuze is ook echt enórm, dus als ik er één of meer zou bestellen, zou ik het echt moeilijk hebben met kiezen...

Wat vinden jullie van eBay? Ervaringen?
Bedankt voor het lezen!
Xoxo Amber <3

No comments:

Post a Comment