Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Herfst TAG ♥

Hoi!
Ik zag onlangs een leuke TAG op een blog die ik volg - en dat is de Herfst TAG! Ik deed al eerder een TAG over de herfst, dat was een foto-TAG - klik hier om die terug te lezen - maar deze is dus met echte vragen. Ik vond het leuke vragen en ik had zin om hem in te vullen ;) Neem hem gerust over op jouw blog als je hem leuk vind!
Untitled
Bron
Wat vind je van de herfst?
Ik vind het wel een leuk seizoen! Eerst niet zo, maar uiteindelijk vind ik het wel okay. Het weer is zo leuk! Lekker waaierig of hoe zeg/schrijf je dat, meestal niet te warm en ook niet te koud! De frisse lucht doet zo goed en het is supergezellig om met een lekker warme oversized trui of een onesie met een kop thee tv te kijken of te bloggen. Relax!
Voor- en nadelen van de herfst?
Voordelen: gezelligheid, temperatuur, sweaters; nadelen: regen, soms koud, ...
.
Bron
Welk kledingstuk past voor jou het beste bij de herfst?
Sweaters! Ik hou echt van sweaters. En ze zijn echt perfect in de herfst!
Appeltaart of muffins?
Appeltaart, sowieso. Met lekker veel kaneel en misschien een bolletje ijs... Yum, ik hou ervan!
Brunette | via Facebook
Bron
Beauty musthave voor de herfst?
Ik denk toch lippenbalsem. Bij mij zijn mijn lippen heel snel gebarsten - en zeker als het wat kouder wordt. Nu draag ik zelf niet echt make-up, maar wel lipbalm natuurlijk. Altijd!
Favoriete herfst schoenen?
Ik heb onlangs nieuwe schoenen gekocht en ben er echt verliefd op ^^ Het zijn een soort veterlaarsjes, maar dan iets lager. Die zijn perfect voor in de herfst! Niet te warm, zoals Uggs, maar ook zeker niet te koud. En ze zitten zo lekker!
(48) Tumblr
Bron
Vier jij Halloween?
Niet echt eigenlijk! Of toch niet dat ik me verkleed ofzo. Soms kijk ik wel eens een horror-film maar dat is het eigenlijk.
Jack-o-Lantern
Bron
Vier jij Sint Maarten?
* Even Googlen * ... Nee dus.
Wat doe je het liefste in de herfst?
Mijn kamer gezellig maken met kaarsjes, lezen, tv-kijken, knuffelen, thee drinken, sweaters dragen, bloggen (altijd), herfstwandelingen maken, ...
Wat ga je doen deze herfst?
Deze week hebben we vakantie en ik ga heel wat dingen doen/heb al heel wat dingen gedaan: natuurlijk al gezellig voor de tv gehangen, geblogd, een mooie herfstwandeling gemaakt (voor die foto's klik je hier), ik ga nog op weekend en héél veel shoppen (Ikea, Antwerpen, Primark), ...
indie | Tumblr
Bron
Vonden jullie dit een leuke TAG? Ik in ieder geval wel!
Neem hem maar over als jij hem ook leuk vind. En zet een linkje in de comments!
Xoxo Amber <3

No comments:

Post a Comment