Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Inspiration #13: yummy food ♥

Hoi!
Ik hou echt van eten. Zeker nu, in deze tijd van het jaar drink ik sneller thee en natuurlijk pak ik er dan altijd een koekje bij... Oeps... Mijn grootste wens is dat àl het lekkere eten gezond is. Ik zou het er niet voor laten hoor, want daarvoor is het té lekker, maar toch. En soms mag je ook wel eens zondigen. Als je het verdient hebt. Omdat we allemaal weten dat het toch zo ongezond is - al die zoete caloriebommetjes - heb ik hier wat mooie plaatjes was We<3It met yummy food. Loopt het water jullie ook al in de mond?
Haha, deze vond ik wel toepasselijk ;)
Cupcakes | via Tumblr



Donuts

*-*

Macaroons | via Tumblr

cupcakes !!! <3



Doughnuts

Novette | via Tumblr

Yummmmmm ♥♥♥♥

a deluge of passersby

Yumm

Flowers

tumblr_muigkwWYOy1rq5y8bo1_500.jpg (498×750)

💛💙💜💚❤️ follow for more colors!

Gealdo Favorito* | via Tumblr

❀❀❀ | via Tumblr

yummy!

Untitled

Dream on Dreamer | via Tumblr

Cookies & Milk <3

Mm

Omg, sorry - het zijn er echt veel - maar ik kon er gewoon geen genoeg van krijgen :D
Het water loopt me nu echt in de mond. Oooohmygod. Nu heb ik echt zin in lekkere dingen bakken en dan lekker alles opfretten. Boefen. Alles erin proppen. Maar ik hou me in. Met moeite.
Dikke kus (en smakelijk?), Amber <3

No comments:

Post a Comment