Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Inspiration #14: autumn fashion ♥

Oh, herfst, ik hou van je. Ik had echt nooit gedacht dat ik zo van de hérfst zou gaan houden, ik vind het eerste het stomste seizoen. Maar ik heb me bedacht! Ik voel me gewoon echt goed, het weer is leuk, en alles loopt goed. En, de kleren. Mijn kledingstijl is aan het veranderen denk ik, en positief. Ik draag meer 'fashionable' kleding, zoals sweaters met tijgers, en dat soort dingen. Dat zou ik vorig jaar never nooit dragen! Dusss... Vandaag heb ik wat herfst-kleding-inspiratie van WeHeartIt voor jullie! Kijken jullie mee? Be inspired <3
Fall  | via Tumblr


http://stay-elegantxo.tumblr.com

Tumblr

The Golden Bun

Hey

Urban fashion for women

casual | My Steez

beige dream - Polyvore

you're my sweetheart | via Tumblr

Alegria de uns, tristeza de outros | via Tumblr

autumn

I need :3

fall outfit :)

Untitled

Beanie

sweet autumn - Polyvore

Untitled

Untitled

:)

► A heart is a heavy burden by xShiiningstarrx | 8tracks | Handcrafted internet radio

Untitled

:)

:3

Fashion

Polyvore

autumn dress | LOOKBOOK

(41) clothes | Tumblr

:)

Tumblr

<3

Welcome! | via Tumblr

Oops, that was a bit too much. Maar ik kon gewoon niet stoppen ;)
Haha, ik hoop dat ik jullie wat geïnspireerd heb - ik heb zelf al superveel zin in herfst-shoppen!
See you soon <3

No comments:

Post a Comment