Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Inspiration #15: hair ♥

Hi!
Leuke kapsels, ik kan er niet genoeg van krijgen. Ik vind het super om mooie hairstyle-plaatjes te zien op WeHeartIt. Ik wordt er zo geïnspireerd door! Zelf doe ik nooit heel veel met mijn haar, meestal los, een dot/knot en héél soms een paardenstaart. En dan met een leuk accessoire, maar daar wil ik er meer van. Wel heb ik, door die afbeeldingen op o.a. We<3It, een paar leuke haarstylen leren maken bij anderen of bij mezelf! Bon, kijk maar mee naar de volgende foto's en be inspired! <3
Amazing Long Hair | via Tumblr

BEAUTY

ribbon

braid

braid

braid

🎀💎

Untitled

Hairstyles

Don't let anyone dull your sparkle ♡ | via Tumblr

Just Hairstyles | via Tumblr

Untitled | via Tumblr

Curly .

Hairstyles

Instagram: meleknbt

Pretty braid💕

Instagram : paulineb2

Untitled

so cute <3

Cute

Fishtail Braid 😍

Amazing Long Hair | via Tumblr

Amazing Long Hair | via Tumblr

Bedankt voor het kijken!
Hebben jullie nog tips voor hoe je je haar leuk kan doen? Hoe doen jullie meestal je haar?
Xoxo Amber <3

No comments:

Post a Comment