Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Masking tape; C'est quoi, stash & inspiration #12♥

Hey iedereen!
Vandaag gaan we het hebben over... leesdetitel ... masking tape! Ik hou echt van masking tape. In dit artikel vertel ik jullie wat masking tape juist is, ik laat mijn stash zien en tot slot nog wat inspiratie-foto's over wat je allemaal met masking tape kan doen. Misschien komen er binnenkort nog wel wat DIY'tjes met mijn masking-tapejes, want ik heb er best veel en wil er wat mee doen...
Wedden dat jullie na het lezen van deze post ook zoveel van deze schattige tapejes houden? Lees mee!
Bron
Masking tape!? Huh!?
Masking tape of washi tape is oorspronkelijk een Japans idee. Het zijn een soort papieren 'plakbandjes', meestal met een leuk printje. Eigenlijk zijn ze niet echt heel nuttig ofzo, men gebruikt ze vooral gewoon als knutselmateriaal, bijvoorbeeld voor DIY's, om saaie spulletjes wat op te vrolijken, ... Je hebt ze echt in àlle printjes, kleurtjes én prijsklassen. Ik hou echt van masking tape en heb zelf toch wel wat rolletjes. Ze zijn goed te verkrijgen; vooral online, maar ook bij Action, Wibra, Pipoos en Hema ken je ze bijvoorbeeld vinden. Zelf heb ik er heel veel van de Action, en die kan ik echt aanraden! Ze zijn lekker goedkoop (2 rolletjes voor iets van een 80 cent) en de printjes zijn leuk.

Mijn stash <3
Dit zijn al mijn rolletjes! Ik bewaar ze in een kommetje/potje dat zelfgemaakt is door Lotte. Thanks! Dit wil ik ook ooit nog eens zelf maken, als ik dat doe, komt er zeker nog een DIY van op mijn blog!

Deze rolletjes zijn niet echt masking tape, maar deze zag ik liggen en het zijn vrolijke kleurtjes, dus legde ik ze erbij ;)

Deze drie zaten in een pakje van 4 en komen van de Hema. Erg leuk, met mini-plakbandhoudertjes, maar wel redelijk duur.

En deze komen allemaal van de Action - en ik denk dat ik ze nu ook allemaal heb. Kijk nu zelf - die printjes zijn toch superschattig? Vooral die met postzegelstuff en hakjes/parfumetjes/tasjes vind ik erg leuk.

En dit is een beetje een zieligaardje - die hoort nergens bij. Deze heb ik gekregen van Kaat...

Inspiratie <3
Masking Tape.  | via Tumblr
Bron

DIY Iphone Case
Bron

bewerkt
Bron

PicMonkey Collage (8)
Bron

404cffc8c1e51eba8ad460fe16ddf6a8kjlo
Bron

PicMonkey Collage (7)
Bron

PicMonkey Collage (6)
Bron

Bron

Bron
Dat was het! Nu heb ik echt zin in DIY'tjes met mijn washi/masking tapejes! 
Xoxo Amber <3

No comments:

Post a Comment