Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Nieuwe columniste; Emma! ♥

Hi!
Leuk nieuws vandaag voor jullie, lezertjes! Vanaf dinsdag komt er een nieuwe columniste op deze blog - en daarmee mijn allereerste! Emma gaat om de dinsdag (een dinsdag wel, een dinsdag niet, ...) een artikel op deze blog plaatsen over... fashion! Zij houdt van mode en wil graag haar passie delen. In dit artikel stel ik Emma even voor, dus als je wat meer over haar wil weten, lees dan snel verder! 

Emma is 14 jaar oud - net als mij - en is jarig op 20 augustus - net als mij. Grappig, toch? We verschillen net 2 uur... Ze woont in België en houdt héél veel van mode!  Ze had vroeger ook een blog - samen met een vriendin - maar die hebben ze weggedaan, en Emma mist het schrijven wel. Daarom wil ze mijn gastblogger zijn! Ze gaat dus op dinsdag een column schrijven over fashion. Net wat ik wou; wat meer mode op mijn blog! Ik hou wel van fashion, maar weet er niet zo veel van. Dus Emma is een geschenk uit de hemel ;) Het is ook handig dat we elkaar al kennen - ze zit bij me in de klas - zodat we kunnen communiceren.
Kijken jullie al uit naar Emma's fashionartikeltjes? Xoxo 

No comments:

Post a Comment