Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Notebooks. ♥

Hoi!
Ik hou echt van notitieboekjes. Jullie ook? Je kan er gewoon veel random dingen in schrijven, en ik gebruik ze echt veel. Lijstjes, ideetjes, tips, to-do lists, soms teken ik erin, dingen die ik niet mag vergeten, of als ik gewoon even iets kwijt wil. Ik heb ze ook altijd bij me. Ze liggen verspreid over alle plaatsen in huis waar ik vaak kom, zodat ik altijd iets op kan schrijven als ik daar zin in heb. Het is echt een beetje een obsessie geworden! Voor dit artikel heb ik al mijn notitieboekjes verzameld; en die laat ik aan jullie zien! 


To-do blokje - gekregen - Mezzanino

FAVORIET - Hema - rond de €4

Action - minder dan een euro

Action - minder dan een euro

Zeeman - 6 (twee weg/kwijt) voor €0,99

Gekregen

Gekregen van m'n broer ;) Zijn buikje is fluffy en ik vind deze cute.

Action - minder dan een euro

Gekregen - Zeeman

Gekregen - Mezzanino

Gekregen

Gekregen

FAVORIET, of ja, hier studeer ik in en gebruik ik vaak - Action, rond een euro

FAVORIET! - Hierin bewaar ik al mijn rekeningen, per maand een blad waar ik ze bewaar met een paperclipje, en dan tel ik per maand op hoeveel ik uitgeef. IKEA - gekregen

Deze heb ik onlangs teruggevonden, en vind hem echt heel schattig! Mijn enige A4-boekje... Hier hoorde nog een gelijksoortig boekje bij, waar ik vroeger verhaaltjes in schreef. Superleuk om terug te lezen! Prijs en winkel weet ik niet meer - al heel oud.

Ziezo, dit was mijn hele verzameling! De boekjes waar 'FAVORIET' bijstaat, gebruik ik heel veel... Maar dan bedoel ik echt meermaals per dag. Ik hoop dat ik jullie wat geïnspireerd heb en dat jullie nu ook zo'n zin hebben in... notebooks. Bedankt voor het lezen!
Xoxo Amber <3

No comments:

Post a Comment