Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Swatch - Catrice 18; Bloody Mary To Go ♥

Hi!
Ik was een tijdje geleden bij Kruidvat en - ik weet niet waarom - maar ik had zin om een rode nagellak te kopen. Ik heb er al twee rode, maar ik zocht een iets diepere kleur - maar niet te bordeaux; en die heb ik gevonden! Het is een lakje van Catrice geworden, nummer 18, genaamd 'Bloody Mary To Go'... Wil je zien hoe het lakje eruit ziet of wil je er wat meer over weten? Lees dan snel verder!


Op deze foto komt de kleur van het lakje helemaal niet goed tot zijn recht, het ging hier vooral om de naam. Op sommige foto's komt de kleur ook wat lichter over, maar dat komt door het licht. Moeilijk om die kleuren op foto's vast te leggen!







Haha, eigenlijk heb ik gewoon wat random rode dingen vastgepakt voor de foto's ;)

Eigenlijk ben ik heel tevreden met dit nagellakje! Hij dekt al goed in één laagje, maar ik heb er twee op gedaan, omdat dan de kleur iets dieper wordt. De lakjes van Catrice kosten €2,99 per stuk, iets meer dan ik gewoon ben want meestal koop ik die van Essence voor €1,69, maar ik merk wel dat de kwaliteit beter is. Deze droogt ook wel snel! Veel sneller dan bijvoorbeeld de lakjes van de Hema, die drogen héél traag. Maar dat is iets helemaal anders natuurlijk ;)

Bedankt voor het lezen!
Xoxo Amber

No comments:

Post a Comment