Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

TAG: Common White Girl ♥

Hi! 
Nu staat echt héél beautyblogland vol met deze TAG, maar toch kan ik het niet laten hem ook te doen; want hij is echt heel leuk! Het is gebaseerd op het Twitter-account Common White Girl...
Leuke, girly, originele, interessante vragen. Let's go!
Favoriete Starbucks?
Shame on me - maar ik heb nog nooit iets bij Starbucks gekocht. Niet dat ik het niet wil - integendeel - maar er is er gewoon geen bij mij in de buurt. Alleen in Antwerpen... Nu wil het toeval wel dat ik dinsdag naar Antwerpen ga - Starbucks, here I come! 
Hoelang duurt het voordat je klaar bent in de ochtend?
Niet zo heel lang qua klaarmaken, vooral het opstaan neemt veel tijd in bij mij. Ik denk dat het vanaf ik opsta tot ik naar beneden ga om te eten ongeveer 15 min. duurt. In het weekend is dat wat langer, want dan ben ik gewoon slomer ;)
Hoeveel selfies maak je per dag?
Normaal geen enkele... behalve als je Snapchat meerekend ;) Dan heb ik er echt ontelbaar. Hehe. Maar echt selfies... echt heel weinig.
My prefer 💛
Hoeveel Instagram followers en foto's heb je?
Even kijken... Ik heb nu 127 volgers en 54 foto's! Ik heb nog niet zo heel lang Instagram, maar soms zijn er tijden dat ik er echt héél actief op ben en soms net niet...
Zeg je wel eens 'LOL' of 'OMG' hardop?
OMG niet, of toch niet als "oh em gie" ofzoiets, of echt "omg". Wel "Oh my god"... Te veel. Lol heel soms, maar niet echt veel.
Draag je soms meer dan 1 keer hetzelfde kledingstuk?
Of course! Ik draag elke 'outfit' twee dagen na elkaar, zolang het nog 'fris' ruikt draag ik het nog!
Ben je racistisch?
Makkie; nee.
Green tea camera ♡
Hoeveel tweets heb je?
Ik heb wel Twitter, maar zit er echt never nooit op. Dus ik heb maar iets van een 100 tweets denk ik! Ik weet niet hoe je je account kan verwijderen, maar ik doe er gewoon niets mee.
Instagram, Twitter of Tumblr?
Instagraaaam! Ik heb wel Twitter en Tumblr, maar doe er nooit wat mee. Klik hier als je me wil volgen op Instagram...
Wat doe je het meest in je vrije tijd?
Bloggen! ;) Of dat is toch het liefste wat ik doe. Maar natuurlijk moet ik ook nog huiswerk maken...
Wie zijn je favoriete YouTubers?
Van beautybloggers Mascha, VeraCamilla, Teskuh, Lenette, maar vooral MacBarbie07!
bethany mota | via Tumblr
Hoe vaak doe je je nagels?
Als ik ze echt in een kleurtje lak, 1 à 2 keer per week, maar ik doe wel veel gewoon een verzorgende balsem, 4 keer per week ongeveer.
Ben je een shopaholic?
Hmm, volgens mijn vrienden en familie wel, maar als je kijkt naar zeg maar andere bloggers niet! Ik hou wel héél veel van shoppen, maar ik heb er gewoon het geld niet voor... Als ik nu de loterij zou winnen, ohmygod, dan ga ik lós.
Hoe vaak heb je Mean Girls gezien?
Oh... Shame on me. Never. *nu krijg ik allemaal slaag enzo*. Maar ik wil hem wel heel graag zien!
Heb je veel kleren?
Nee. Echt niet, eigenlijk. Ik wil in de Primark nog heel wat herfst- en winterkleding inslaan. Ik heb een tijdje geleden mijn kast opgeruimd en heel veel weggegooid, dus nu is er weer plaats voor iets nieuws!
Your Beauty Inspiration | via Facebook
Maak je foto's van je eten?
Nee, meestal niet. Soms wel, op restaurant, als het er écht heel lekker uitziet ;) 
Draag je elke dag make-up?
Nee! Ik draag eigenlijk zo goed als geen make-up, alleen nagellak natuurlijk. Soms wat concealer als ik wallen heb, maar helemaal niet veel.
Hoe doe je je haar altijd?
Hangt ervan af, eigenlijk! Oftewel doe ik het in een dotje/knot/hoe je het wil noemen, of ik laat het los, met een strikje of ander leuk accessoire ;)
Zie je er altijd goed uit?
Ook heel simpel; NEE! Zeker niet als ik 's ochtends opsta, dan ben ik echt... een monster. Dan wil je me niet zien.
Index Rouge | via Facebook
Conclusie? Ik moet dringend Starbucks proeven, Mean Girls zien en meer kleding kopen. 
Neem deze TAG gerust over als je dat nog niet had gedaan natuurlijk.
Xoxo Amber <3

Afbeeldingen; We<3It

No comments:

Post a Comment