Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

TAG: Mijn alfabet ♥

Hoi! Ik kwam deze TAG tegen op Teskuh.nl en vond hem meteen erg leuk. Persoonlijk, maar toch weer eens wat anders dan al die saaie vragenlijstjes! Het is de bedoeling dat je val elke letter van het alfabet een vraag beantwoord. Leuk, toch? Lees mee en neem deze TAG over als je hem leuk vind. Enjoy!
Age: Ik ben 14 jaar oud! 20 augustus 1999 hebben mijn ouders dit meisje hier in hun armen gesloten. Ahw.
Best friend: Pfoe, moeilijk om er ééntje te kiezen... Ik ga er gewoon maar wat opsommen: Emma N., Lotte, Nina, Febe en Liesel. Maar Emma F., Elien en Dalia zijn eigenlijk zowat mijn beste vriendinnen van vroeger, omdat ik ze nu minder zie... Maar dit is echt moeilijk.
Chore you hate: Irritante klusjes zoals de vaatwasser uitladen, het gras afmaaien, de tafel afdoen, maar ook bijvoorbeeld mijn haar kammen als het echt een knopenboeltje is. Dan doet mijn arm pijn. 
Dreamhouse: Ik heb twee beelden van mijn droomhuis. Ten eerste is dat een grote, witte villa die héél modern en strak is ingericht, maar met vrolijke accessoires. En mijn tweede beeld is een schattig rijhuisje met balkonnetjes die volstaan met planten, de muur is vol klimop en binnen is het vooral gezellig en warm... Ik heb nu helemaal zin om mijn huis te gaan inrichten!
Untitled
Bron
Essential start of your day: Een groot glas water! Als ik opsta en dan drink ik een glas water, voel ik me meteen veel wakkerder en gezonder. Tip!
Favorite color: Hmm, moeilijk! Maar ik denk toch fushia of turquoise. Lekker fel!
Gold or silver: Moeilijk! Bijde kleuren zijn wat kitscherig en zou ik niet snel gebruiken bij kleding of meubilair of wat dan ook; het hangt ervan af bij mij. Dus op deze vraag ga ik passen!
Height: Precies 1m60! Ik wil wel groter worden, maar ik ga niet veel meer groeien. Jammer! Want 1m60 is wel echt klein... Klein maar fijn, zeggen ze toch? ;)
Instruments I play: Geen! Ik hou wel van muziek luisteren, maar ik ben totààl niet muzikaal. Ik heb ooit één jaar notenleer gedaan, maar daarna was ik het echt beu. Jammer, want piano of gitaar lijkt me wel heel leuk om te kunnen!
Untitled
Bron
Job title (most recent): Ik ga nog naar school, jammer genoeg. Wat ik later zou willen worden? Geen idee. Echt niet. Ik weet niet eens welke richting ik zou uitgaan... Maar ik heb nog tijd. No worries.
Kids: Heb ik natuurlijk ook nog niet ik ben 14, maar ik wil later wel zeker kinderen, als ik de juiste man gevonden heb. Twee zou perfect zijn, een jongen en een meisje ;) 
Life in incomplete without: Vrienden, familie en lachen. Ja, heel cliché, maar wat kan ik hier anders op antwoorden? :)
Music that you always listen to: Hangt er heel erg vanaf in welke stemming ik ben en welke tijd van het jaar het is. Miley Cyrus vind ik wel goed de laatste tijd, het lijkt wel hoe slechter ze bezig is, hoe betere muziek ze maakt. One direction, soms. De laatste tijd minder. Verder luister ik ook wel Katy Perry, Ellie Goulding, Selena Gomez, Pink, Ed Sheeran, Bastille, ...
Nickname: Heb ik niet echt, eigenlijk! Van sommige mensen krijg ik wel bijnamen, maar die zijn heel verschillend...
Overnight hospital stays: Nog nooit! Ik ben nog maar twee keer denk ik in mijn leven in een ziekenhuis geweest, maar dat was geen overnachting. Vroeger wou ik dat wel! Nu vind ik ziekenhuizen eng en ze ruiken zo chemisch...
Phobias or fears: Alleen zijn. Klinkt gek, maar dan voel ik me zo ongemakkelijk... Ik vind het altijd fijn als ik achtergrondgeluid hoor. Maar als bijvoorbeeld bij me is, dan voel ik me ook niet meer zo alleen. Muziek opzetten helpt ook! Ook ben ik bang voor spinnen en kwallen.
Quote from a movie: Niet echt van een film, maar van Disney: 'If you can dream it, you can do it'. Ik hou van deze quote! 
Untitled
Bron
Reason to smile: Vakantie, shoppen, nieuwe spulletjes, lieve vriendinnen, goede punten, sweater wheater, muziek, goede films, thee, chips. Haha, beetje random.
Siblings: Ik heb twee jongere broers, Robbe (11) en Lars (9). Soms zijn ze echt vreselijk irritant, maar meestal vallen ze nog wel mee hoor. Bijna meestal.
Time you wake up: In de week staat mijn wekker op 7.15 u. Veel te vroeg, maar het moet. In het weekend of in de vakantie sta ik op rond 10u. Nu moet ik zeggen dat ik de laatste tijd in het weekend wel wakker ben rond 9u, wat echt heel goed is voor mij! Zo heb je meer aan je dag.
Underwear: Ik ben gek op de Pieces-onderbroeken ;) Ik draag ze altijd. Ze zijn mooi en ze zitten goed. Meer moet je niet hebben, toch?
Very important day this year: Niet echt speciaal, maar ik kijk uit naar 6 december (Sinterklaas), 25 december (Kerstmis) & de dagen daarna, want dan gaan we skiën. Niet echt origineel.
.
Bron
Worst habit: Ik bijt op mijn nagels, en op die velletjes ernaast, en ook op de binnenkant van mijn wangen. Ik wil er echt mee stoppen, en ben er ook mee bezig! 
X'rays you've had done: Nog nooit, denk ik.
Yummy food you make: Ik kan totààl niet goed koken of bakken, en doe het dan ook bijna nooit. Verder dan een kant- en klaar-set voor cupcakes, macarons of whoopies van de Action kom ik niet...
Zoo animal: Alle baby-diertjes. Als er in de zoo nieuwe schattige kindjes zijn, ga ik altijd kijken. Dat is zó cute!
Cute | via Tumblr
Bron
Bedankt voor het lezen van de TAG, hopelijk vonden jullie hem leuk!
Xoxo Amber

No comments:

Post a Comment