Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

TAG: nail polish addicted ♥

Ready for a TAG?
Ik kon het weer eens niet laten - ik hou gewoon van TAGs. En ik hou van nagellak. De perfecte combinatie voor deze TAG, toch? Ik deed hier (klik) ook al een TAG over nagellak en hier (klik) kan je mijn stash zien - ondertussen is het wel al helemaal veranderd en bijgekomen, misschien moet ik nog eens een update doen... Duss... Ik hou van nagellak, dat zal je zelf wel al door hebben denk ik ;) Bon, weer een TAG over nagellak, maar met andere vragen. Lees je mee? En oh ja, hou je evenveel van nagellak als ik? Neem hem dan zeker over!
L♡VE
Bron
1) Wat is je favoriete nagellakmerk?
Hmm... Moeilijk! Ik denk Catrice. Hier heb ik wel maar 4 lakjes van, maar ik merk wel dat de kwaliteit beter is dan die van Essence, wat sowieso op de tweede plaats komt. Die van Catrice lakken gewoon héél fijn en dekken erg goed, kijk hier (klik) maar naar de swatch van mijn favoriete Catrice-lakje ;)
2) Glitter of geen glitter?
Ik denk geen glitter! Met glitter is wel mooi voor een feestje of de feestdagen, maar voor gewoon overdag vind ik het net iets té. Ik heb een paar glitter-topcoats, maar die gebruik ik alleen dus voor feestjes. Een beetje, subtiele glitter in het nagellakje zelf mag wel, maar niet té.
3) OPI, China Glaze of Essie?
Shame on me, maar ik heb geen enkel lakje van deze drie merken nu vinden jullie me allemaal weird. En dat ben ik misschien ook wel. Maar ik ben wel heel benieuwd naar de kwaliteit van de lakjes van Essie en OPI, China Glaze interesseert me niet zo; heb ik ook nog niet zo veel over gehoord.
Untitled
Bron
4) Wanneer lak jij je nagels?
Wanneer ik er zin in heb! Soms voor een feestje, soms als ik ook nog een berg huiswerk heb, soms 's morgens nog omdat ik nagellak wil, en de dag ervoor geen tijd had. 
5) Wat is je favoriete kleur op je nagels?
Moeilijk! Dat is wel een beetje verschillend per seizoen. Maar over het algemeen vind ik rood wel mooi! Dat kan ook altijd wel - zowel zomer als winter.
6) Donkere of felle nagels?
Hangt er ook weer vanaf, in de winter vind ik donker mooier, maar ik draag toch wel het meest felle nagellak; daar heb ik ook het meeste van.
charlottechanel on Instagram
Bron
7) Wat draag je nu op je nagels?
Op dit moment niets - maar ik ga straks mijn nagels lakken in een bordeaux kleurtje van Essence; 113 Do you speak love?
8) Matte nagels, in or out?
Ikzelf vind matte nagels wel erg mooi! Ookal heb ik zelf geen matte nagellak of natte topcoat, ik wil het wel want ik vind het altijd heel mooi bij anderen. Het staat ook meteen wel wat chiquer meestal.
9) Wel of geen French manicure?
Persoonlijk ben ik daar niet zo'n fan van, gewoon in één kleurtje voor mij. Hoewel ik zo'n glitter-French manicure op een bijvoorbeeld roze kleurtje wel mooi! Maar ik denk niet dat ik het zelf zou dragen; ik ben ook totààl niet goed in nail-art en dat soort dingen.
10) Favoriete winter- en zomerkleur?
Voor in de winter en herfst vind ik bordeaux supermooi. In de lente pastel-kleurtjes; bijvoorbeeld muntgroen, lila of pastelroze. En in de zomer neon! Fluoroze bijvoorbeeld. Lekker vrolijk!
Nails<3
Bron
Wat vonden jullie van deze TAG? En houden jullie ook zo van nagellak?
Bedankt voor het lezen!
Xoxo Amber

No comments:

Post a Comment