Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Unboxing + review; Phonegeek ♥

Hi!
Toen ik van Phonegeek het mailtje kreeg waarin stond dat ik een hoesje mocht uitzoeken dat ik dan mocht reviewen voor mijn blog, was ik echt superblij. Ik heb een IPod touch 4, en daar zijn echt weinig hoesjes voor te vinden! Natuurlijk kan je ze wel op eBay bestellen, maar dat vind ik toch niet zo veilig... En àls winkels ze ze dan hebben, zijn ze superduur voor iets heel simpel... En toen kwam Phonegeek! Zij verkopen sinds kort ook hoesjes voor de IPod touch 4, superleuk! Intussen is mijn hoesje al binnen, en ik ben er superblij mee. Lees je mee?


Over Phonegeek
Phonegeek (klik) is een superleuke online shop waar je hoesjes en gadgets kan kopen voor bijna alle gsm's. Phonegeek heeft een Belgische (klik) en een Nederlandse (klik) site, wat super is; hiervoor hoef je als je in België woont geen extra verzendkosten betalen als je iets besteld op de Nederlandse shop. Ook organiseren ze vaak winacties op hun site of Twitter (klik) waar je dan hoesjes of gadgets kan winnen. Superleuk! Ze verkopen hoesjes voor bijna alle telefoons/tablets/... dus ga snel eens een kijkje nemen of jouw telefoon-type erbij staat en maak je keuze; silicoon of hard, en kies er een leuk patroontje bij. Ook verkopen ze gadgets, o.a. 'skin stickers'. En nog veel meer!

Verpakking & verzending
Zo zag het pakketje eruit toen ik het kreeg - netjes verpakt in een bubbeltjesenvelop die goed afgesloten was. Het pakketje kwam ook snel; maar bij mij komen pakketjes altijd toe op woensdag. Het was bij mij de woensdag nadat het afgesproken was. Super dus!

En dit zag ik toen ik in de envelop keek! Ik was helemaal excited, mijn superschattige stitch hoesje! Het hoesje was nog een keer apart ingepakt samen met hun kaartje - wat trouwens erg leuk gedaan was, hun kaartje leek op een IPhone-scherm! 

Het hoesje zelf 
En zo ziet mijn hoesje eruit rond mijn IPod! Superschattig, maar wel een beetje groot. Heel handig: je kan de oortjes 'inklappen' en vastzetten als je je IPod wil meenemen! Zo zitten ze niet in de weg.

... en dat ziet er zo uit. Zo is hij ook schattig! Het materiaal is trouwens heel 'buigbaar', maar toch sluit het hel goed aan. Vanbinnen zit er een soort 'skelet' in, zodat het een beetje veert; het geeft dus heel veel bescherming! Wel kan je, doordat het zo groot is, het niet meer in een extra 'zakje' doen, wat ik normaal wel altijd doe om mijn schermpje te beschermen.


Er zijn gaatjes voorzien voor het opladen, je oortjes en de microfoon; en natuurlijk ook voor de camera. Wat wel een nadeel is: de knopjes om je geluid te regelen en de 'uitzetknop' werken niet altijd goed! Soms wel, daar moet ik misschien een beetje mee oefenen. Ik vind dat niet zó erg, het hoesje beweegt makkelijk mee dus je kan het even snel half af je IPod doen om hem uit te zetten.

Plus- en minpuntjes
+ Hij is enorm cute
+ Je kan de oortjes inklappen
+ Verzending is OK
+ Biedt zeker genoeg bescherming
- Wel redelijk groot
- Geluid- en uitzetknopjes werken niet altijd goed

Je kan het hoesje hier (klik) kopen voor €14,95
Ikzelf ben erg blij met het hoesje, hoewel het wel groot is. Maar wel enorm cute!
Bedankt Phonegeek en bedankt jullie voor het lezen!
Xoxo Amber <3

No comments:

Post a Comment