Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Update: Primark, vakantie, huiswerk ♥

Hoihoi!
Ik heb weer even een nogal grote update voor jullie - gewoon, omdat ik zin heb om te babbelen en een paar dingen kwijt wil ;) Lees snel verder als je een kijkje in mijn leven wil hebben - ik ga het hebben over de vakantie, huiswerk, shoppen, bloggen, filmpjes maken, ... Let's go!
tsrbrasil | via Facebook
Bron
Ten eerste: ik heb echt héél veel huiswerk de laatste tijd! Vooral veel grote toetsen en grote taken. Grrr! Maar op de één of andere manier lukt het me toch wel allemaal. En, zoals jullie misschien wel al gemerkt hadden; ik probeer nu één artikel per dag op mijn blog te posten! En tot nu toe lukt het me makkelijk. Ik heb genoeg inspiratie! Ik hoop maar dat dat blijft duren, want het kan toch dat alles opeens 'op' is...? Ik wil eigenlijk ook wel filmpjes maken als aanvulling voor mijn blog. Er is één probleempje: ik durf niet! Ik weet niet waarom, maar stel dat de 'verkeerde' mensen het zien, en dan bedoel ik bijvoorbeeld mensen van school. Niet mijn vriendinnen maar... Ja. Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen. Nog een probleempje: ik heb geen goede camera. Ik heb natuurlijk wel mijn IPod, maar die kwaliteit is helemaal niet goed. En als ik eraan zou beginnen, wil ik wel goede kwaliteit, anders haken kijkers meteen af! Het fototoestel dat ik gebruik voor mijn artikels is eigenlijk van mijn papa, ik mag het wel gebruiken, maar het is ook wel onhandig. Misschien moet ik me maar eens een eigen camera aanschaffen - en dan ineens ook met een goede filmfunctie. Maar dat ga ik doen als ik er zeker van ben dat ik wil gaan filmen!
Bon, door al dat huiswerk heb ik echt nood aan vakantie. Nog één weekje! Ik kijk er zó hard naar uit. Zalig! In de vakantie ga ik lekker veel shoppen (hou je dus maar klaar voor shoplogs); ik ga een dagje naar Antwerpen, een dagje naar de IKEA en, het allerleukste: een dagje naar de Primark! Mijn tweede keer. Ik ga nu naar de Primark in Luik, die trouwens in een winkelcentrum ligt dus dan kan ik meteen ook eens naar wat andere winkels. Mijn eerste keer Primark was ergens in juli, de 17de als ik me het goed herinner. Dat was in de Primark in Rotterdam - en ik ben zo dom geweest om er geen shoplog van te maken. Of ja, ik wou het eigenlijk in een filmpje doen, maar toen durfde ik niet meer. Maar goed; ik ga dus naar de Primark in Luik en ik kijk er zo naar uit! Er komt nog een wishlist online van de Primark, daar ben ik nu aan bezig.
Voor de rest; ik heb besloten dat ik van de herfst hou. Als ik 's ochtends buiten kom om met de fiets naar school te gaan, is het gewoon zó leuk buiten! Of ja, 'leuk' is misschien een raar woord. Maar het ruikt buiten zo lekker naar... herfst. En meestal is het ook niet te koud, soms wel, maar dan kan je je lekker warm inpakken met een dikke sjaal...
Ik wil ook erg graag een herfstboswandeling gaan maken, de bosgeuren opsnuiven en vooral: mooie herfstfoto's schieten. Ik heb er al helemaal zin in!
Als laatste wil ik nog even zeggen: als jullie nog artikels (of filmpjes?) willen zien op mijn blog, laat ze dan zeker even weten in de comments! Ik heb wel genoeg inspiratie, maar ik weet niet of jullie dat ook leuk vinden.
Hehe, grote update, niet? Dit was wat er even allemaal in mijn hoofd omging ;) Nu zijn jullie een beetje up-to-date van... ja, mijn (blog)leven eigenlijk!
Bedankt voor het lezen en vergeet geen requests voor artikelen (of filmpjes) achter te laten.
Dag! Xoxo Amber <3

No comments:

Post a Comment