Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Vreemde zoekwoorden #2 ♥

Hi!
Hebben jullie ook mijn Vreemde zoekwoorden #1 (klik) gelezen? Dan weten jullie zeker al wel wat deze artikels inhouden. Zo niet; het is de bedoeling dat je de vreemdste zoekwoorden dus hoe anderen op jouw blog zijn gekomen opsomt... Soms zitten er echt hele rare dingen bij, lees maar verder!
Disney
Bron

Peace bedel - Jup, leuk voor aan een armbandje, toch?
Jennifer lopez nemachiata - Oké. Leuk. Wat is nemachiata!?
fashion elastic armbanden - Ik hou van armbandjes. Jij ook?
wat kun je doen met een doos - Pimpen & er je leukste spulletjes in bewaren ;)
monden - Ja. Monden. Ik heb er ook ééntje.
haar ketting - Huh? Een ketting van haar?
mini nageldroger te koop - Sorry, ik heb al een nageldroger. Misschien kan je hem op Kapaza zetten?

Raar toch; dat men met déze zoekwoorden uitkomen op mijn blog? ;)
Thanks for reading <3
Xoxo Amber

No comments:

Post a Comment