Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

What's on my IPod? ♥

Hoihoi!
Zelf vind ik het altijd superleuk om te kijken naar wat anderen op hun IPod/IPhone hebben staan. Daarom ga ik het vandaag ook doen! Ik laat alle apps zien die op mijn IPod staan, mijn favorieten, achtergrond en hoesje... Ben je benieuwd? Lees dan zeker verder! Heb jij ook een what's on my IPod TAG gedaan op jouw blog, zet het linkje dan zeker even in de beschrijving, want ik vind het super om nieuwe apps te ontdekken. Here we go!
Edit; let niet op de uren, soms zijn de foto's door elkaar genomen
Deze afbeelding heb ik bewerkt met de app Handwriter.

Dit is het hoesje dat ik op dit moment rond mijn IPod heb. Het is van de webshop Phonegeek en ik vind het echt superschattig!

Dit is het eerste wat je ziet als je mijn IPod opstart! Ik heb ook een code op mijn IPod staan, zodat niet iedereen kan neuzen tussen al wat ze niet moeten weten ;) Haha, nu lijkt het dat ik supergrote geheimen op mijn IPod heb staan... Niet dus.
En dan is dit mijn eerste van de drie schermen. Hier staan de dingen op die ik het meest gebruik - vooral de standaard dingen. 'Memo' gebruik ik als to-do-lijstje voor mijn blog, best handig, die app. Verder heb ik nog Youtube, Facebook, Snapchat en Instagram (klik!), en nog een mapje 'Hulpjes'...
... waar een beetje handige dingetjes in staan. Dingen die misschien niet iedereen kent: Soundhound is hetzelfde als Shazam, het herkend liedjes. Erg handig als er bv. een liedje op de radio is en je wil weten welk het is... De app 'PercentageOff' is ook wel handig, en zeker als je ook zo vaak en graag shopt. Het berekend hoeveel je aankoop nog zal kosten in de solden - je geeft zelf de originele prijs en de procent in en de app berekend hoeveel het nu nog kost en hoeveel je hebt bespaard.  Battery(Check) is ook héél handig, het verteld je hoeveel procent batterij je nog hebt, hoelang je IPod nog meegaat, hoelang je nog muziek kan luisteren of spelletjes kan spelen, ...

En dan is dit mijn tweede pagina; allemaal mapjes en de app 'Skirt Alert' apart omdat die nergens thuis hoorde. Dit is eigenlijk een 'weer'-app, maar op een leukere manier; hij verteld je elke dag of je een rokje kan dragen die dag of niet. Leuk!

Dit is het eerste mapje: Fotoshop. Ik hou ervan om foto's te bewerken, en heb er ook een aantal apps voor. Intussen heb ik nog een andere, héle leuke fotoshop-app; Papelook. Samen met Handwriter is dat mijn favoriete app qua fotoshopping! Je kan er genoeg mee, maar het is niet té ingewikkeld...

In het mapje 'Fun' heb ik een aantal random apps gestopt... Geen commentaar. It's just fun.

Eigenlijk speel ik niet zoveel spelletjes op mijn IPod, maar toch heb ik er veel. Voor als ik me verveel, of voor bv. in de auto, als ik geen WIFI heb. Je kan zelf lezen welke spelletjes ik heb...

En het mapje 'Games#2'... En intussen heb ik nog een leuk spelletje, genaamd Zombie Tsunami, dat is gewoon schattig. 

Ook een leuk mapje dit... 123dressme is een grappige app waarmee je al je kleding kan fotograferen waar je dan setjes mee kan maken. Room for thought geeft je elke dag op een random moment een melding, en dan heb je 3 seconden om een foto te nemen van waar je op dat moment mee bezig bent. Leuk om terug te kijken! Ook een hele leuke app is CocoPpa, waarmee je de icoontjes van je apps mee kan bewerken, kijk maar naar mijn Youtube, Instagram, Facebook en Snapchat op schermpje 1. Hiermee moet je een beetje leren werken, maar zoek eens op Youtube naar tutorials, er zijn er genoeg.

Dan nog een mapje met shopdingetjes; de app van de H&M is echt een aanrader! Je ziet ongeveer de hele collectie en je kan een wishlist samenstellen. De app van de Action gebruik ik voor de wekelijkse aanbiedingen als ik ernaartoe ga, en Reclamefolder geeft je alle folders online, i.p.v. op papier... En Kapaza gebruik ik eigenlijk niet.

Nog een mapje 'Sportief zijn' dat ik niet gebruik. Maar ik wou het erop, want dan voel ik me sportief.

Dan nog een mapje 'Muziek', met Spotify - waarmee je alle muziek gratis kan luisteren - als je maar WIFI hebt. En ITube heb ik er intussen afgegooid, want ik deed er toch nooit iets mee.

En de laatste pagina - alles wat ik niet gebruik. Deze pagina bevat de kiosk - die je niet in een mapje kan plaatsen - en een mapje genaamd *drolletje drolletje drolletje*. Hier zitten allemaal apps in die ik nooit gebruik maar niet kan verwijderen.

Alle apps op mijn IPod kun je gratis 'kopen' in de App Store...
Q: Wat zijn jullie favoriete apps? 
Bedankt voor het lezen! Xoxo Amber <3

No comments:

Post a Comment