Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Wie wil swappen? ♥

Kennen jullie swappen?
Swappen is eigenlijk een soort cadeautjes geven aan elkaar. Klinkt al leuk, toch? Je spreekt samen een bedrag af en voor dat bedrag ga je dan cadeautjes kopen voor elkaar - je spreekt op voorhand een thema af en hoeveel cadeautjes je minimum wil. Je kan heel ver gaan in je thema; dat kiezen jullie/wij helemaal zelf. Bijvoorbeeld: Je thema is make-up en je minimum is 4 cadeautjes en je budget is €7. Dan ga je met €7 op zak op zoek naar leuke, originele cadeautjes ;) Hou je wel aan je budget, anders is dat niet leuk voor jou en je swapper.
Ik wil echt al heel lang een keer swappen, maar ik vind nooit iemand die dat wil ;) Dus daarom een oproepje! Ik woon in België; dus Belgen zijn misschien makkelijker en goedkoper voor de verzendkosten, maar ik zou het niet erg vinden als mijn swapper een Nederlands meisje is. 
Dus... Willen jullie ook graag swappen? Stuur dan een mailtje naar amberbeautygirlx@gmail.com
Ik kan niet wachten om te swappen, dus meld je zeker aan als het je iets lijkt!
Xoxo Amber

Bron

No comments:

Post a Comment