Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Wishlist: Primark ♥

Hi!
In mijn update (klik) kon je al lezen dat ik naar de Primark ga volgende week - ik kan niet wachten! Ik heb op voorhand al een wishlistje samengesteld, alles wat ik hoop te vinden daar. Ik heb het allemaal gezien in shoplogs van anderen, artikelen op blogs of andere inspiratie-bronnen. Dit is mijn wishlist, maar ik kom altijd nog leukere dingetjes tegen als ik daar eens ben. Alles van de Primark is super! Oehw, ik ben zo excited! Lees jij ook mee? 

* Onesie
 
Aah, ik wil zó graag een onesie! Gewoon, voor 's avonds na de douche lekker cozy in de zetel te hangen, het is zo lekker warm en schattig en perfect voor lazy sundays. Oeh, I want this! Liefst dan nog met een dierenprintje, een hond of een kat ofzo. Haha, erg fashionable is het niet, maar so what!? Het lijkt me geweldig om zo'n uberzacht pak aan te hebben.
* Aztec sjaal
Niet deze, maar ik heb nog niet zo lang geleden een shoplog gezien van iemand die een aztec sjaal had gekocht in de Primark. Zo eentje lijkt me supermooi op mijn leren jasje! Ik heb een lichtbruin leren jasje voor in de herfst als het nog niet zo koud is, en ik heb niet echt een sjaal die daar op past. Dit is perfect!
* Wintersjaal
En dan is dit voor op mijn andere jas, een zwarte. Ik heb nu nog een zwarte sjaal, maar dat is dan zwart op zwart en dat is zo saai... Dus ik zou graag een bordeaux tunnelsjaal hebben! Lekker winter-proof ;) Eigenlijk geen idee of ze dat daar hebben, maar ik veronderstel van wel...
*(Fluffy) sokken
 
Wie Primark zegt, zegt sokken. Ze zijn daar - blijkbaar - zo goedkoop, zo leuk en zo goed dat iederéén ze wel moet hebben. Ik zou graag wat schattige 'gewone' sokken hebben en dan ook wat fluffy sokken - want ik heb altijd koude voeten, en fluffy sokken zijn gewoon zo... fluffy.
* Haaraccessoires
 
Strikjes, haarbandjes, I want them all! En in de Primark zijn ze zo leuk en lekker cheap. Topper!
* Sweaters
 
Sweaters, ik hou ervan. Zeker met dit weer! En in de Primark hebben ze zulke leuke sweaters, voor zo weinig geld! Ik ga er een paar inslaan. Sowieso. They are perfect.
* Sieraden
Primark heeft ook een hele grote afdeling met sieraden. Leuke kettinkjes, stoere ringen en schattige oorbellen. Ik wil er zeker een paar inslaan! De sieraden van de Primark zijn meestal niet van heel erg goede kwaliteit, maar hé, wat wil je ook voor die paar euro? 

Bedankt voor het lezen!
Je ziet in de shoplog of ik deze dingetjes gevonden heb ;) Haha, en ik weet wel dat me dat niet gaat lukken, maar hé, laat me hopen! Oh, en ik hoop ook dat het niet te druk is daar in Luik. Dan kan ik lekker shoppen! Shop till I drop. Yeah.
Dikke kus, Amber <3

No comments:

Post a Comment