Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Column: All my love of... fashion ♥

Heey!
Ik ben Elien, de 2de columniste van Amber.  Ik wissel Emma af zodat jullie toch elke dinsdag een mode berichtje krijgen.  Ik heb nog een blog, klik hier om die ook eens te bekijken. Maar ik heb echt niet zoveel tijd om elke dag of om de 2 dagen (zoals amber het doet) een berichtje te schrijven. Toen Amber mij vroeg om 2de columniste te worden dacht ik dat dit een heel goed idee was omdat ik het bloggen echt wel mis en gewoon veel te weinig tijd heb voor een eigen blog. Dit is uiteraard dé oplossing. Ik ga mijn oude blog nog niet verwijderen, ik weet niet waarom maar dat klinkt zo definitiefMaar voorlopig zet ik er zeer zelden iets op. Ik hou echt wel van bloggen, moet het misschien nog een beetje leren enzo maar ik vind het echt top! Ik heb er super veel zin in! Als jullie nog vragen/tips/opmerkingen hebben kunnen jullie altijd een reactie achterlaten of een mailtje naar Amber sturen. Maar ik denk dat het misschien iets makkelijker is om mij dan een mailtje te sturen aangezien het mijn berichtjes zijn. Hier dus mijn e-mail adres:  eliendesign_xx@hotmail.com (ja die naam is nog van mijn vorige, vorige blog, lang verhaal maar het adres klopt dus wel degelijk! J)
Hier mijn eerst column! Joepie! Lees snel verder!
 Dit ben ik ;) 
Voor mijn eerste column heb ik iets meer persoonlijks in petto. Zo leren jullie mij ook natuurlijk wat beter kennen J
Ik heb echt zo een paar van die dingen die ik super vind in de mode wereld! Soms wat gewaagt maar altijd leuk! Benieuwd wat ik zoal leuk vind? Hier is mijn top 5 op gebied van Fashion!

Het eerste dat ik fantastisch vind zijn van die schattige vintage rugzakjes! Echt leuk! Het is wel niet zo handig om mee naar school te gaan, er is namelijk nogal weinig plaats in. Maar als je gaat shoppen of eender waar naartoe gaat ( ja, ik denk ook altijd aan shoppen :D) kan je die dus wel goed gebruiken. Ze zijn echt ubercute!!!
Hier enkele fotootjes! Super toch?



 ♥ Oké die zijn schattig maar wat ik ook schattig vind zijn brillen met ronde glazen.

 


♥ Dit is allemaal heel leuk en makkelijk verkrijgbaar. En er is nu één ding dat ik echt wil hebben en nergens vind. Helemaal in zijn de vintage cameratjes! Ze zijn zo cute maar ook zo moeilijk te vinden! Ik wil er echt eentje hebben, heb jij er al een ?

♥Wat deze winter ook echt mode is zijn de fluffy truitjes! Meestal heb je zo van die dingen die in de mode zijn voor bv de winter maar dan wijn ze helemaal niet warm. Ja dit komt vaak voor, gewoon omdat het mooi is. Maar praktisch is dan iets anders. Deze truitjes zijn wel zeer praktisch. Heel warm zijn ze én oh zo mooi! Ik heb er ondertussen al 6-7. Verslaafd noemen ze dat dan J oeps! Haha maar ze zijn super te combineren en er is niets gewaagds aan en toch altijd hot! Deze zijn dé top op gebied van fashion voor de komende winter.  Hier mijn favo’s :





♥En tot slot... De pastelkleuren, lichtgrijs, maar vooral de lichtroze bloemenprintjes. Oké, het is echt een zomer/ lente kleur en het word nu winter maar ik vind ze echt super! Welk seizoen ook! :)






Hope you enjoy! Tot de volgende keer ;)
Xoxo Elien <3


No comments:

Post a Comment