Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Armbandjes met kralen van kralenhoekje.nl! ♥

Hoi!
Ten eerste: sorry dat ik gisteren en eergisteren geen berichtje heb kunnen plaatsen, en vandaag heel laat en niet zo heel lang; maar ik was op weekend en had geen wifi én vandaag hadden we héél veel huiswerk... Maar goed, vandaag heb ik dus een artikeltje voor jullie over... armbandjes!
Ik kreeg van Kralenhoekje.nl (klik) een pakketje met een 'herfst DIY-pakket'. Er zat een elastische draad in, wat kraaltjes en leuke blad-bedeltjes. Id-e-aal om je herfst-outfit mee te pimpen! In totaal kon ik 4 armbandjes maken met zo ongeveer alle kraaltjes. Benieuwd naar het resultaat? Lees snel verder!
Kralenshop online

 
Armbandje 1 - afwisselend met een blaadjesbedeltje

Armbandje 2 - simpel met blaadjesbedeltje

Armbandje 3 - wat kleinere kraaltjes, schattig

Armbandje 4 - de 'restjes', maar toch nog leuk gelukt!

Persoonlijk vind ik dat deze mooi bij elkaar passen... (3-4)

En deze. (1-2) Want alle 4 tegelijk vind ik wat too much.

En dit zijn ze allemaal samen!

Neem zeker eens een kijkje op kralenhoekje.nl (klik)! Je kan er leuke kraaltjes apart bestellen, maar ook pakketjes. En dat voor een héél vriendelijk prijsje!
Bedankt voor het lezen!
Gros Bisous Xx
<3

No comments:

Post a Comment