Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Mijn nagel(verzorgings)routine ♥

Hoi!
Ik hou van nagellak - dat hadden jullie waarschijnlijk wel al door. Maar natuurlijk moet je je nagels ook verzorgen! Vandaag laat ik aan jullie mijn routine zien als ik mijn nagels lak. Verzorging - maar ook de tools die ik gebruik bij het lakken zelf. Meer weten over mijn favoriete nagelverzorgingsproducten? Lees verder!

Dit zijn alle producten samen! 

Deze balsem van Trind (klik) is echt héél fijn! Deze gebruik ik ook vaak 'los', bijvoorbeeld als mijn nagels verzorging nodig hebben. Ik heb al redelijk vaak gebruikt, dat zie je ook aan de letters die al wat afgesleten zijn. Voor meer informatie over deze balsem en het volgende product, klik hier om mijn review te lezen (die is wel al oud hoor, ik denk een 6-tal maanden)

Dit is nog een product van Trind, een nagelriem'pen'. Hierin zit ook een soort balsem die je nagelriemen verzorgt. Deze gebruik ik niet zo heel veel, maar als je nagelriemen droog zijn is dit de perfecte manier om ze wat verzorging te geven!

Deze nail hardener van Essence is echt een favoriet! Het is de Studio Nails Ultra Strong Nail Hardener, en zit in het vaste assortiment. Hij doet gewoon héél goed zijn werk. Als mijn nagels zwak zijn doe ik een laagje van deze hardener op mijn nagels en tadaaa... ze zien er weer sterk en gezond uit! Deze gebruik ik ook vaak als base-coat.

Deze nageldroger van de Action is toch ook wel erg handig. Hij werkt heel simpel; ge duwt gewoon met je vingers op het 'bodempje' en dan komt er lucht uit vanboven zodat je nagels sneller drogen. Ik heb niet het gevoel dat het echt een wonderding is, maar het helpt wel wat. Hiermee droog ik de nail hardener en ook de kleur zelf.

Hier lak ik mijn nagels met een lakje van Catrice, klik hier voor meer informatie & foto's over dit lakje van Catrice. Ik doe meestal 2 laagjes, ligt er ook aan welke nagellak het is en hoe goed de dekking is...

Ik ben echt niet zo handig in nagellakken, en zeker niet met mijn linkerhand. Let op, dit is oefening en het gaat al veel beter dan eerst, maar nog zit er nog wel eens wat nagellak op mijn vinger zelf. En dat ziet er niet uit natuurlijk! Daarom gebruik ik zo'n superhandige pen, zoals deze van Essence! Ik heb er ook ééntje van Trind, ik wissel een beetje af. Dit is dus een soort 'pen' waar nagellakremover inzit, met een puntje. Dus hiermee kan je heel makkelijk en precies de overbodige nagellak wegdoen! Er zitten ook 3 extra puntjes bij - want de puntjes worden natuurlijk wel vies na een tijdje. Nu is mijn pen van Essence bijna 'op', ik heb geen extra puntjes meer over.

En als laatste doe ik ook nog een top coat! Met een top coat zorg je ervoor dat je een mooie, subtiele glans krijgt en dat je nagellak langer blijft zitten en het langer duurt voor hij gaat chippen. Ik gebruik nu deze van Paris Memories, die is niet heel bijzonder, maar gewoon wel fijn.

Dit was mijn routine! Vonden jullie dit leuk?
Heb jij een ultieme tip op het gebied van nagelverzorging? Deel hem met mij!
Xoxo Amber <3

No comments:

Post a Comment