Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

My favourite magazines ♥

Hoi allemaal!
Ik hou echt van tijdschriften. Ik heb er dan ook wel wat verzameld, want ik gooi ze nooit weg en ik krijg er heel veel van mijn lieve tante ;) Een tijdje geleden heb ik ook een artikel geschreven over leuke DIY's met oude tijdschriften (klik), die kan je ook teruglezen. Vandaag laat ik aan jullie mijn favoriete tijdschriften zien! Lezen jullie mee?
I'm fashionista ! | via Tumblr
Bron
BLOGAZINE
Blogazine is eigenlijk van het tijdschrift Fashionista. Dat laatste heb ik nog nooit gelezen, maar Blogazine wel. Hierin vind je de leukste blogs, handige tips en prachtige inspiratie-foto's qua fashion & beauty. Op de site (klik) van fashionista kan je meedoen aan leuke winacties, op de hoogte blijven van nieuwtjes en nog veel meer. Fashionista zelf lijkt me ook wel heel leuk!

FLOW
De Flow is een héél erg leuk tijdschrift dat ik heb leren kennen door mijn tante. Ik krijg het ook regelmatig van haar, wat ik super vind! Flow is origineel een Nederlands tijdschrift en naar eigen zeggen 'voor vrouwen die rust en ruimte zoeken in hun drukke leven'. Het is wat anders dan de andere tijdschriften die ik lees, de Flow is voor mij echt heel inspirerend en creatief. Het is ook helemaal mijn stijl, de cover bijvoorbeeld vind ik altijd erg leuk. Je vind er veel verschillende dingen in terug, er zijn 4 thema's: Feel Connected, Simplify Your Life, Live Mindfully en Spoil Yourself. Flow heeft ook een leuke site (klik) waar ook heel veel inspirerende dingen op te vinden zijn. De Flow verschijnt 8x per jaar en kost ongeveer 7 à 8 euro. Het is lekker dik en zit vol met leuke plaatjes. Meestal zitten er ook leuke extraatjes bij zoals mindful-boekjes, posters, vlagjes of stickers. Ook komt er vaak een 'extra' boek bij, zoals een zomer-, winter-, herfst- of lenteboek. Deze zijn dan aangepast op het seizoen!

JOEPIE
Dit is een écht tiener-roddelblad. Lekker cheap, voor slechts €1,70 is hij van jou. De Joepie komt elke week op dinsdag uit! Het is echt iets voor jou als je op de hoogte wil zijn van wat er gaande is met de celebs, de sappigste roddels, leuke horoscopen, maar ook een portie fashion en beauty. Ook kan je wekelijks een leuke lovestory lezen, en de nieuwste cd's, boeken of films. Joepie heeft ook een site (klik) waarop je o.a. kan stemmen op dingen, jouw ideeën kan inbrengen en daarmee misschien zelf wel in de volgende Joepie kan komen!

GIRLZ! / COSMOGIRL /...
Verder hou ik wen van dit soort tijdschriften, échte meidenbladen. Hierin vind je horoscopen, verhaaltjes maar vooral leuke tips, inspiratiefoto's, ... over beauty & fashion! Superleuk ;)
 

Bedankt voor het lezen! Wat zijn jullie favoriete tijdschriften?
Xoxo Amber <3

No comments:

Post a Comment