Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

My week in pictures #1 ♥

Hoi allemaal!
Vandaag kwam ik op een nieuw idee; telkens als ik een 'interessante' week meemaak, zet ik wat random foto's die ik heb gemaakt bij elkaar in een artikel. Met 'interessant' bedoel ik geen standaard schoolweek, want dat is toch alleen maar school, huiswerk, eten en bloggen. Maar bijvoorbeeld een vakantieweek! Vorige week had ik vakantie, dat is nu alweer een tijdje geleden, maar toch ;) Ik heb wat leuke foto's verzameld, kijken jullie mee?
Bron
Haha sorry, deze vond ik gewoon té schattig ;) 


Maandag ging ik naar de Ikea! Gewoon, omdat we er zin in hadden en ik er altijd wel iets leuks vind. Leuke accessoires voor in mijn kamer, wat dan ook. Mijn aankoopjes zie je nog in een collective haul!

In de Ikea checkte ik ook deze enorme poster; misschien herken je hem wel. Zo ja; dan ben je een echte fan van Vera Camilla ;) Zij heeft deze namelijk in haar slaapkamer hangen... Haha, ik ben dus een fan ;)

De volgende dag, dinsdag ging ik naar Antwerpen met mijn oma. Niet om te shoppen voor kleding, maar gewoon voor goodies. Ook die dingen zie je in de collective haul ;) In de New Look - ik kon het niet weerstaan daar toch binnen te gaan - spotte ik deze trui. I'm in love.

Ook spotte ik dit: Oreo ijs! Ik was helemaal excited, maar het was al laat, we moesten onze trein halen én het was koud. Jammer! Maar geef toe; het ziet er toch wel héél erg lekker uit, toch?

Hier wachtte ik op de trein, met mijn nieuwe ring ;) Vond de foto nog wel leuk, vandaar. Instapic!

En dan woensdag, hét hoogtepunt in de vakantie: Ik ging naar de Primark! Mijn tweede keer, deze keer in Luik. De Primark in Luik zit in het shoppingcenter 'Mediacité', in het centrum van Luik. Het is echt heel modern en mooi!

En dan hier, vlak voordat we de Primark binnengingen. Ik was hier zó excited! Het was wel redelijk druk, zoals je ziet. Maar dat is altijd in de Primark! Mijn Primark-aankoopjes zie je ook nog in een shoplog ;)

Na een geslaagd bezoek aan de Primark een lekkere donut ergens in het winkelcentrum. Yum!

Hier zie je al een preview van hoeveel ik kocht ;) Ik kocht niet zo heel veel, maar ben toch best geslaagd! Dit is trouwens al thuis genomen.

De vakantieweek sloten we af met een weekendje in een Roompot in Cochem, Duitsland! Voor diegenen die Roompot niet kennen: het is een vakantiepark, iets zoals Centerparks. We hebben een Halloweentocht gedaan want het was Halloween en het was wel leuk ^^

Vinden jullie dit soort artikels leuk? Een soort 'kijkje in mijn leven'... Misschien is het niet zo heel boeiend, maar toch wou ik het eens proberen ;)
Dikke kus, Amber <3

No comments:

Post a Comment