Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Shoplog Primark! ♥

Hier is hij dan eindelijk - mijn shoplog van de Primark!
Ik kreeg er een aantal vragen over, omdat ik in een update (klik) vertelde dat ik ging, een wishlist van de Primark (klik) maakte én in mijn 'My week in pictures' (klik)  je kon zien dat ik geweest was. Maar hier is hij dan! Ik ben woensdag (niet woensdag deze week, maar de woensdag dààrvoor) naar de Primark in Luik geweest, in het winkelcentrum Mediacité. Het was wel heel erg druk, maar dat is altijd zo in de Primark. Het hoort erbij, ik vind het niet zo heel erg!
Anyway, mijn aankoopjes. Kijken jullie mee?




Als eerste heb ik een borstel gekocht, de 'Large Paddle Brush'. Roze, want dat is cool. En hij is echt mega! In een paar keer ben je door je haar heen - superhandig! - €2

Dan kocht ik ook nog superzachte, schattige en comfy sloefjes voor in huis! Met een leuk roze aztec-printje... Deze kon ik niet laten liggen. - €6

Bordeauxrode tunnelsjaal - stond op mijn Primark wishlist :) - ben ik heel erg blij mee! - €6

Schattige, zachte, beetje oversized sweater met een fluffy schaapje erop. Cute! - €16

Superleuke schoentjes, nep-Uggs. Je vind je spuuglelijk, of je vind je fashionable. Ik vind ze vooral superwarm en zacht en kijk nou; ze staan toch cute? Normaal is het niet de bedoeling dat je ze 'oprolt', maar bovenaan waren ze nogal breed - en dit vind ik extra cute staan. - €6

Superschattige hair-bows! Ze hadden ze in veel verschillende stijlen, en stiekem heb ik toch een beetje spijt dat ik er niet meer heb gekocht... Maar deze zijn echt leuk, vind ik zelf. - 3 voor €1,50 

Basic gympjes/schoentjes. Niet echt heel stevig, maar ze staan wel erg leuk! Misschien niet echt voor deze tijd van het jaar, maar in de lente en ook wel in de zomer vind ik deze perfect! En voor die prijs... - €3

En dan nog van die simpele schoentjes, maar dan met een leuk printje. Deze zijn donkerblauw met schattige stipjes. Oh, deze vind ik echt leuk ;) - €4

Als je Primark zegt, zeg je sokken. Deze kon ik gewoon niet laten liggen. Ze zijn zó zacht en gezellig! Ik hou van fluffy sokken - ik heb er nu ook aan ;) - 3 paar voor €3

En deze sokjes vond ik gewoon té schattig. Vooral die eerste! Je kan het kinderachtig vinden, I don't care. Maar ik vind ze leuk ^^ - 3 paar voor €2,50

Ook deze sokken vond ik erg leuk - en ik had gewoon écht van dit soort sokken nodig. Ietsje meer basic dan de vorige, maar toch nog erg leuk en vrolijk. - 5 paar voor €3,50

Mijn duurste aankoop - een jeansbroek. Het is een gewone donkerblauwe skinny jeans, maar hij zat goed (lekker stretchy!) en ik had wel weer eens een jeans nodig... - €17

En dan - last but not least - mijn onesie! Hier ben ik denk ik toch het meest blij mee. OMG. Hij is zo zacht en schattig en gezellig en ... Ik heb hem al ongeveer élke dag aangehad sinds ik hem heb. Deze is met schattige slapende kittens op en hij is zo schattig! Erg sexy misschien niet, nee ;) - €12

Naast deze dingetjes heb ik ook nog een aantal sieraden gekocht, maar die heeft mijn mama bijgehouden. Ik krijg ze met Sinterklaas! Dan zie je die dan wel voorbijkomen in mijn Sinterklaas haul ;) En dat was het, mijn shoplog van de Primark! Ik ben echt heel erg blij met alles! Het is zó goedkoop en je hebt er echt geweldig leuke kleren voor zo weinig geld. Primark, I love you!
Kisses, Amber <3

No comments:

Post a Comment