Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Sweater weather TAG ♥

Hi!
Ik kwam deze TAG tegen bij Lenette, en vind hem echt erg leuk. Ja, ik weet het, ik heb al wel wat TAGs gedaan over de herfst, maar deze vragen zijn weer nét iets anders en ik vind het gewoon leuk ;) Duss... Lezen jullie mee?
Favoriete kaarsgeur?
De herfst en winter zijn sowieso al perfect voor (geur)kaarsen. Het meest hou ik van appel-kaneel, of echte bessengeuren. Het is zo gezellig om te leren met wat kaarsjes aan! En zeker als het geurkaarsjes zijn.
Koffie, thee of warme chocolademelk?
Hmm, moeilijk. Maar ik denk toch thee! Koffie drink ik niet echt, warme chocolademelk wel, maar 's avonds als ik tv kijk - mét mijn onesie ;) - een lekker kopje thee - zalig. Nu drink ik bijna altijd 'Alps Breeze' van Lipton, die is lekker winters/herfstig, echt heel lekker!
Wat is je beste herfst-herinnering?
Ik denk gewoon over het algemeen de boswandelingen. Dat vind ik zo zalig! De frisse lucht opsnuiven, de mooie kleuren in de bomen, de knisperende bladeren onder je voeten, ... En thee drinken. Ow yeah.
Red Autumn Bridge wallpaper
Bron
Waar was je voor Halloween?
Ik vier Halloween niet echt, dus ik was gewoon thuis ;)
Hoeden of sjaals?
Sjaals, sowieso! Ik heb zelfs niet eens hoeden, ik vind het gewoon ook niet zo mooi. Sjaals wel! Ik draag ze het liefst elke dag. 
Meest gedragen sweater?
Mijn tijger-sweater van de Pimkie! Hier heb ik ook een OOTD van gemaakt, klik hier om die terug te lezen. Deze trui vind ik gewon supermooi en ik draag hem dan ook echt te veel.

Favoriete herfst-nagellak kleur?
Bordeaux! Ik heb nu nog niet echt dé perfecte bordeaux kleur, maar ik moet écht stoppen met nagellak te kopen. Tegenwoordig draag ik ook wel vaak klassiek rood, en donkerblauw vind ik ook erg mooi.
Skinny jeans of leggings?
Sowieso skinny jeans! Ik draag geen leggings, nooit. Maar wel al-altijd een skinny jeans! Ze zitten gewoon zo lekker én ze zijn mooi :) 
Laarzen of Uggs?
Geen hoge laarzen, die vind ik persoonlijk iets minder - ik sta er gewoon niet mee. Lage botjes vind ik wel erg leuk! En Uggs - je houdt ervan of je vindt ze verschrikkelijk. Ik heb een paar fake-Uggs van de Primark en die vind ik gewoon lekker warm! Daarom kies ik voor Uggs, omdat warmte in de winter toch wel een echte must-have is.
Keep in mind | @ ugg na We Heart It... | via Tumblr
Bron
Bedankt voor het lezen en neem deze TAG gerust over op jouw blog.
See you soon! Xoxo Amber <3

No comments:

Post a Comment