Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

TAG: Best Things ♥

Hi! Vandaag heb ik weer een TAGje voor jullie ^^
Ik vind het altijd leuk om TAGs in te vullen, zodat jullie me nog een beetje leren kennen - en gewoon omdat het kan. Ik vond dit wel een leuke, dus let's go!
Oh ja: als je hem ook zo leuk vind, neem hem dan zeker ook over op jouw blog.
👌
Bron

Beste gadgets
Mijn IPod, sowieso! Ik wil heel graag een IPhone of toch minstens een nieuwe gsm, maar nu is mijn IPod echt mijn redding. Misschien ben ik wel verslaafd... En hoewel ik geen WIFI-abonnement heb (dus ik kan niet overal op internet, alleen als er gratis WIFI is), speel ik vaak spelletjes, luister ik muziek, ... Ik kan niet zonder!
W
Bron
Beste accessoire
Bows! Ik ben echt verslaafd. Het staat zo schattig onder/op je knot en het kan je outfit nét dat ietsje meer geven. Ik heb er nu al 8, maar wil er nog veel meer! Die van de Primark staan zeker nog op mijn wishlist. Ook armbandjes vind ik supergaaf. Ik heb er wel wat, maar ik weet niet waarom, maar ik neem ze niet zo snel. Wel vind ik het echt supercool staan als je in de zomer lekker veel vriendschaps-armbandjes om hebt, die dan een herinnering zijn... Aah. Het wordt winter, maar toch heb ik even de summerfeelings.
Beste muziek
Voor de feestdagen vind ik de geweldig foute kerstmuziek echt geweldig, Jingle Bell's is en blijft favoriet. Natuurlijk zijn Sinterklaasliedjes ook super sfeervol deze tijd van het jaar! Maar van échte muziek zijn mijn lievelingsliedjes op dit moment Wrecking Ball, Roar, The A-Team, Burn, ... 
Beste eten
Frietjes van mijn oma! Die zijn echt de àllerbeste. Met stoofvlees, vol-au-vent, ... Frietjes van de frituur eten we niet zo vaak, maar vind ik ook wel lekker, alleen wel erg vettig. Lasagne vind ik ook lekker, en pita! Ik hou van food.
Untitled | via Tumblr
Bron
Beste geluid
Ik heb verschillende favoriete geluiden; favoriete zomergeluid is ongetwijfeld het geluid van een zaklamp die je oplaadt, of een ritssluiting van een tent. Dit doet me gewoon echt denken aan zomer, vakantie, warme landen, kamperen, ... Verder vind ik het geluid van scheurend papier - cadeaupapier ;) - super, dat doet me denken aan de feestdagen en cadeautjes! Ook het knisperende geluid van herfstbladeren onder je voeten als je een boswandeling maakt, of het geluid van verse sneeuw als je erop stapt. 
Beste kleding
Sweaters! Maar dat wisten jullie denk ik wel al ;) Ik heb er nu een stuk of 4, maar ik wil er echt meer! Het is gewoon zalig om dat aan te trekken in de winter; het is lekker warm, mooi, fashionable, comfortabel, alles.
Christmas | via Tumblr
Bron
Beste leesvoer
The Hunger Games trilogie en de Shopaholic! serie. De 2de film van de Hunger Games is nét uit, en die wil ik héél graag gaan zien na de examens. De drie boeken heb ik al lang allemaal een paar keer gelezen, en ik heb de eerste. De Shopaholic! serie vind ik ook echt geweldig! Voor diegenen die het niet kennen: lees ze, het is geweldig. Het eerste boek is verfilmd en het verhaal is zo leuk!
Best thing in life
Friendship. Oehh, dat klinkt echt cliché, maar het is zo. Aan al mijn vriendinnen die dit lezen: love you so much <3
Beste uitvinding
Internet! Ik zou niet weten wat ik zonder internet zou moeten doen. Als eerste zou ik super asociaal zijn - geen Facebook, niet chatten, ... En ik zou niet kunnen bloggen, ik zou me vervelen, ik zou doodgaan. Haha, dat niet, maar het zal er niet ver af liggen. Als het internet voor een paar dagen/weken niet meer zou werken, ik zou echt helemaal niet weten wat ik zou moeten doen... Oh, ik ben verslaafd, heb ik door.
LOVE.
Bron
Bedankt voor het lezen!
Xoxo Amber <3

No comments:

Post a Comment