Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Unboxing swap Mo ♥

Hi!
Een tijdje geleden vermeldde ik al op mijn blog dat ik graag zou swappen. Mo was één van de mensen die reageerde dat ze dat wel wou! Intussen heb ik de swap al wel een weekje, maar toch laat ik nog zien wat ze voor me heeft gekocht. Ik kan alvast zeggen dat ik heel erg blij ben met alle cadeautjes! Oh ja; ons bedrag was €5, en voor €5 heb ik echt geweldige dingetjes gekregen!
Lees je mee?

Dit is het superschattige doosje waar ze alles had ingestopt. I like! Ik vind het doosje echt enorm schattig en leuk. Ik gebruik het om mijn producten in te doen die ik nog ga reviewen voor mijn blog, voor wie dat zou interesseren ;) 

Dan zat er nog dit cadeautasje in, waarin ze eerst alles had gestopt. Maar toen zag ze het koffertje en heeft ze dit er maar gewoon bijgestopt, haha. Maar het is wel mooi en handig voor een cadeautje voor iemand anders in te verpakken!

Dan zaten er nog deze bruisballetjes in. Cute! Op de verpakking staan kikkertjes en 'Bath time fun'. Ik ga zelf eigenlijk bijna nooit in bad, maar voor deze schatjes wil ik wel eens een uitzondering maken ;) Ik weet niet hoe deze zijn, en ik heb ook helemaal geen ervaring met bruisballen, maar I'll try!

Dan deze grappige pen, erg leuk! Het is dus een pen in de vorm van een spuitje. Grappig!

En dan nog iets waar ik heel blij mee ben: een handwarmertje! Deze vind ik echt heel cute ;) De bedoeling is dat je het ijzeren dingetje dat erin zit breekt, en dan wordt de vloeistof warm. Je kan hem ook hergebruiken door hem ik kokend water te leggen, staat er op de verpakking. 

Dan deze superleuke gom in de vorm van een cupcake! Ik ga hem niet gebruiken als gom, denk ik, want hij is redelijk 'buigbaar'. Gewoon als accessoire denk ik ;) De foto op de gom is wel heel scherp, ik vind deze leuk! ;) 

En dan als laatste dit notitieblokje. Het zijn zogezegd allemaal briefjes van €100, leuk idee! Mijn broer heeft deze trouwens ook ;) Maar het is wel handig om bij de hand te hebben als je opeens een idee hebt ;)

En dat was het! Ik ben echt heel erg blij met alle cadeautjes, erg bedankt Mo!
Oh ja; wil jij ook graag eens swappen met mij? Stuur dan een mailtje naar amberbeautygirlx@gmail.com ;) Bedankt voor het lezen!
Xoxo Amber <3

No comments:

Post a Comment