Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Update: school, camera, feestdagen, blog ♥

Hi!
Ik heb wel weer een paar dingen die ik met jullie moet bespreken. Of ja, bespreken is het niet echt, gewoon dingen die ik kwijt wil. Gewoon, omdat ik het wel belangrijk vind dat jullie weten wie het meisje achter deze blog is. Ik ga het over een paar dingen hebben, dus als je wil weten hoe het met me gaat, wat er me dwars zit, ... Lees dan snel verder!
Paaaaanda ♥
Bron
Jullie zullen het misschien al wel gemerkt hebben; ik plaats minder artikelen. Of ja minder... Ik probéér elke dag iets te posten, maar dat lukt bijna nooit. Het heeft meerdere redenen: als eerste school. Ik heb echt heel veel huiswerk de laatste tijd en dan het ik nooit meer zoveel tijd over om te bloggen 's avonds. Natuurlijk doe ik mijn best, maar soms lukt het gewoon niet. En dan nog erger: de examenperiode komt eraan. Het duurt nog wel even, maar binnenkort moet ik toch beginnen leren. Ik begin vrijdag 6 december (Ja, net dan), en 17 december heb ik mijn laatste 2 proefwerken. Dan heb ik de rest van de week een soort van vrijaf, en vrijdag moet ik nog een halve dag naar school. En dan is het vakantie! Daarover straks meer. Daarbij heb ik ook minder inspiratie. Soms heb ik van die 'aanvallen' van inspiratie, ken je dat? Maar nu ben ik een beetje inspiratieloos. Dus als jullie ideeën hebben, laat ze dan zeker weten achter! Wat willen jullie nog graag zien/lezen van mij?
Stich.
Bron
Zoals jullie wel al gezien hebben, heb ik er weer een columniste bij! Dus nu heb ik er 2. Omdat het misschien nog niet echt duidelijk was: Emma en Elien gaan elkaar afwisselen op dinsdag, zodat jullie toch elke dinsdag een berichtje over fashion hebben.
In mijn vorige update had ik het er al over: ik zou graag filmpjes beginnen maken. Maar ik heb één probleem: een camera. Mijn foto's maak ik met een fototoestel dat niet kan filmen, dus zal ik een filmcamera moeten kopen. Maar er is de laatste tijd zoveel verschillende keuze! En ik wil graag geen té dure, want als ik dan toch zie dat dat filmen niks voor mij is, zit ik daar met mijn dure camera die ik niet kan gebruiken. Hebben jullie misschien tips? Welke camera gebruiken jullie?
Untitled
Bron
6 december is het dus Sinterklaas en daar kijk ik ook zo naar uit! Die dag hebben we wel ook examen Nederlands, maar dat moet ik er dan maar bij nemen. Vanaf vrijdag 24 december heb ik dus 2 weken kerstvakantie. Yay! Dat vind ik echt de leukste tijd van het jaar, kerst. Al die gezellige lichtjes, cadeautjes en natuurlijk het feest met de familie. De tweede week van de vakantie ga ik ook op skivakantie. Dat is met nieuwjaar! Maar dat vind ik niet zo erg, het wordt vast en zeker supergezellig want ik hou van skiën.
Untitled
Bron
Bedankt voor het lezen! Antwoorden jullie op de vragen? Dat zou ik heel erg leuk vinden!
Kisses, Amber <3

No comments:

Post a Comment