Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Yves Rocher dagcrème en nagellak; review ♥

Hi!
Een tijdje geleden heb ik een pakketje binnengekregen van Yves Rocher (klik) - bedankt, trouwens! - waar ik echt heel erg blij mee ben. Er zat een nagellakje (101 Rouge) en een dagcrème (Hydra Végétal) in, en die heb ik voor jullie getest! Vandaag lezen jullie de review. Benieuwd? Lees verder!

Over Yves Rocher
Yves Rocher is een merk dat zowel online als offline (dus gewone winkels) te vinden is. Het verkoopt beauty- en verzorgingsproducten, voor elk wat wils. Wat ook heel belangrijk is: het is lekker goedkoop. Natuurlijk niet té goedkoop, maar wel nét iets goedkoper dan de meeste andere merken. Hou de webshop in de gaten om op de hoogte te blijven van hun leukste aanbiedingen! En als je geabonneerd bent op hun nieuwbrief, krijg je nog extra kansen en kortingen die je niet anders kan verkrijgen. Nog een pluspunt: bij élke bestelling krijg je een cadeautje!

Hydra Végétal dagcrème

Dit zijn de ingrediënten, voor diegenen die daarin geïnteresseerd zijn. Yves Rocher zegt zelf dat er geen parabenen, minerale olie en kleurstoffen inzitten, pluspunt! Maar er zit wel parfum en alcohol in - maar daar heb ik zelf niets of zeer weinig van gemerkt. Of mijn huis kan er goed tegen, of er zit een héél kleine hoeveelheid van in de dagcrème - of allebei.

Dit belooft Yves Rocher: dat de huis steviger en comfortabeler zal zijn, zacht zal zijn en zal stralen als nooit tevoren. Natuurlijk is dat wat overdreven - maar dat moet, op een reclame of verpakking, toch? Maar het is in mindere mate echt wel waarheid, mijn huid voelt zacht en stevig aan. De geur is lekker fris en blijft subtiel hangen, maar niet té. Het ruikt een beetje plantaardig, maar toch wel fris. Moeilijk te omschrijven, maar de geur is redelijk neutraal, ik denk dat bijna iedereen de geur lekker zal vinden.


De structuur is wel fijn, smeert goed uit en trekt redelijk snel in. Snel genoeg toch, precies goed. Pluspunt!

Ik zal deze crème zeker weten blijven doorgebruiken, tot hij helemaal op is! Ik ben fan. Door de structuur, de lekker frisse geur en natuurlijk de werking, ik ben érg tevreden! Ik raadt hem niet aan als je een erg gevoelige huid hebt, die niet tegen parfum en alcohol kan. Voor alle anderen: aanrader!

Nagellak - 101 rouge
Dit is een klassieke rode kleur, altijd goed, past bij heel erg veel en perfect voor deze tijd van het jaar! Dit is kleur 101 rouge - basic naam, maar wel duidelijk. Niet de beste nagellak die ik al gehad heb - ik had drie laagjes nodig op de foto's, en dan nog zag je het wit van mijn nagel er nog een beetje door. Ik heb betere rode lakjes gekend! Wel blijft hij er lang genoeg opzitten.

Ik vind hem niet meer meteen terug op de site/webshop (oude collectie?) maar de nagellakjes met deze 'lay-out' kosten allemaal normaal gezien €8,90, maar nu is er heel veel sale in de webshop, waardoor de prijzen onder de €4 liggen! Klik hier om naar het onderdeeltje 'nagellak' te gaan op de webshop.
Ik raadt het lakje aan als je er - zonder sale - €8,90 aan wil geven - wat ik persoonlijk niet wil/kan. De structuur is wel heel fijn, brengt makkelijk aan want het kwastje is niet te breed, dus dat zijn wel pluspunten. Je hebt wel zeker 3 laagjes nodig. Ik zou hem persoonlijk niet opnieuw kopen, ook omdat deze kleur niet zo bijzonder is. 
Bedankt voor het lezen, en sorry dat ik de laatste tijd heel weinig post - er is één reden; examens. Misschien maak ik nog wel een artikel met tips voor de examens! Leuk, of niet?
Dikke kus, Amber <3

No comments:

Post a Comment