Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Collective haul! ♥

Hi!
Ik ben laatst een paar keer gaan shoppen, maar nooit 'genoeg' om een aparte shoplog te maken, vond ik zelf. Daarom, bij deze; een collective haul! Het is al van een tijdje geleden... Alsnog niet zo heel veel hoor, maar wel weer genoeg voor een volwaardige post ;) Het zullen vooral veel foto's zijn, en minder tekst. Anders wordt het echt te lang. Dat boeide eigenlijk niet.
In deze haul zul je mijn aankoopjes vinden van o.a. Claires, Hema, Kruidvat, Blokker, Action, Dille & Kamille, JBC, ...
Ik heb me even geamuseerd en geëxperimenteerd in Picmonkey ;) 


Ikea
Deze twee geurkaarsen vond ik voor maar €0,99 per stuk! De ene is met een frisse appelgeur, de andere met een zoet aardbeigeurtje. Yum! De groene heb ik weggegeven aan Mo met een swap, maar de rode is echt superlekker! 

Dit IPod-hoesje kocht ik voor maar €2! Er passen natuurlijk veel verschillende telefoons in, maar ik gebruik het voor mijn IPod. Handig! 

JBC
Dit blouseje scoorde ik voor iets van een €20 - ik weet de precieze prijs niet meer - en ik vind hem super! Met een leuk kraagje en libelletjes... I'm in love!

Ook kocht ik van dezelfde collectie deze trui voor ongeveer €25. Iets meer basic dan het vorige blouseje, maar nog altijd supermooi! 

Hema 
Nagellak verwijderen, makkelijker kan het niet met dit dingetje. Je stopt je vinger erin, draait een paar keer rond en je nagellak is eraf! Deze scoorde ik voor maar €3,25 - best goedkoop voor zoiets bij de Hema. Komt nog een review van!

Omdat de Hema net was geopend, kreeg je een gratis cadeautje en 15% korting! Dit was het cadeautje dat ik heb gekozen: een (mini) scrub gel in de geur Lime Tree Blossom. Like!

Deze lippenbalsem kocht ik voor €1,75, en hij ruikt zo lekker naar frambozen. Ook hier komt nog een review van!

Random
Bij de Blokker kocht ik dit schattige mini-vanille-geurkaarsje. Voor €1,50 kon ik het echt niet laten liggen, het is zo schattig en ik kan het altijd weggeven als cadeautje!

Op weekend in Duitsland kocht ik deze nagellak van het onbekende merk Sabrina. Hij kostte €1,50 en ik vind de kleur zo speciaal! Op het eerste zicht lijkt hij paars, maar er zit een hele mooie blauwe gloed doorheen. Swatch komt nog!

Bij de Action kocht ik deze mini Nivea Soft voor maar €1,40! Komt ook nog een artikel over ;) 

Ik ging een tijdje geleden naar de Libelle Winterfair in Mechelen, en daar kreeg ik deze body lotion van Yves Rocher FOR FREE! Happy me. 

Daar kocht ik bij een standje waar allen €1 was ook deze glitter-topcoat. Er zitten blauwe, roze en zilveren glitters in en ik vind het feestelijk en leuk... Het is van een onbekend merk met de naam 34B. 

In datzelfde kraampje kocht ik ook dit nagellakje van Fogan - rood met glitters, ideaal voor kerstmis! Het is in de kleur 14, en kostte dus ook maar €1!

In Antwerpen kocht ik in een klein winkeltje waar ze stockverkoop doen deze glasvijl voor €1,50. Werkt gewoon veel beter en sneller dan een kartonnen vijltje, én gaat langer mee!

In een ander onbekend winkeltje kocht ik voor €3 deze ring! Ik had eigenlijk nog niet echt een ring, en deze vond ik heel mooi en was dus maar €3... Koopje!

In de Dille & Kamille koop ik eigenlijk alleen maar zeepjes. Want die ruiken lekker, zijn mooi, goedkoop én leuk om als cadeautje weg te geven! Ik heb dit witte roosje gekocht en ook nog een blauw autootje, maar daar heb ik geen foto van, voor maar €0,75!

Er is een nieuwe Kruidvat in de Keyserlei in Antwerpen, en die is groter dan de Kruidvat bij ons. En daar is dus ook een extra Essence-schap! Deze collectie kende ik niet; en deze kleurtjes vind ik echt heel erg mooi! Vooral die paars-blauwe vind ik erg speciaal, en zo'n kleur had ik nog niet! Het zijn de kleuren 01 - Edward & 02 - Carrie.

Bij de Claire's was er een actie; 2 kopen, 1 betalen op deze dingetjes. Het zijn een soort lipbalms, maar met een smaakje dat je ook kan opeten. Ik heb er één in aardbeismaak en één ik appelsmaak. Yum! Ik betaalde dus €3,50 voor 2 stuks. 

Naast deze spulletjes heb ik ook nog wat dingen gekocht die ik dan aan mijn ouders heb gegeven die ze met Sinterklaas of Kerstmis aan mij kunnen geven. Die zal je dan wel zien in mijn Sinterklaas Haul! 
Willen jullie verder nog reviews zien van bepaalde dingen? Let me know!
Hopelijk vonden jullie het leuk maar dat zal wel want shoplogs zijn gewoon leuk.
Xoxo Amber <3

No comments:

Post a Comment