Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Collective unboxing; Kneipp, Skinpharma, TEZS.nl ♥

Hi!
Ik kreeg vorige week een aantal pakketjes binnen, en het leek me leuk een Collective unboxing doen. De pakketjes zijn van Kneipp (klik), Skinpharma (klik) en TEZS.nl (klik)
Naast deze pakketjes die ik toegestuurd kreeg om te testen voor mijn blog, kreeg ik ook de cadeautjes van mijn swap met Kaitlyn binnen - daar komt nog een apart artikel over.
Benieuwd waarover je binnenkort reviews (pssst... ook een winactie!) kan verwachten? Lees dan snel verder!
.
Ow yeah babe.

Skinpharma
Van Skinpharma (klik) kreeg ik een pakketje opgestuurd - je moest een aantal screenshots nemen en doorsturen, en dan kreeg je een 'verrassingspakket' dat je dan kon reviewen. Ik wist dus helemaal nog niet wat ik kon verwachten... 


En dit kreeg ik! Toch aardig wat! Een aantal testers van Vichy, een paar mini's van Caudalie, Eucerin en La-Roche-Posay, en een nagellakje van Pupa! Met dat laatste ben ik erg blij, omdat Pupa best wel een exclusief merk is. Van de nagellak komt zeker nog een review, maar de testers weet ik nog niet. Het zijn maar testers, toch?

TEZS.nl
Van TEZS.nl (klik) kreeg ik een pakketje dat ik wel al wist - ik mocht namelijk voor een bepaald bedrag dingetjes uitzoeken - en daar hebben ze dan nog wat extra's bij gedaan. Pssst... Hier komt nog een winactie mee!

Een aantal van deze producten ga ik reviewen, een aantal ga ik weggeven bij de winactie. Ik kreeg twee kleine tatootjes van moustaches, 2 dezelfde blaadjes met verschillende tattoos, een liptattoo en twee pakjes nagelstickers. Leuk!

Kneipp
Kneipp heeft sinds kort nieuwe foam douchegels, en ze hadden gezegd dat ze er ééntje gingen opsturen die ik mocht testen. Ik had nog nooit eerder een foam douchegel geprobeert, dus ik was best nieuwsgierig!
 
Tadaaa! Dit is wat ik kreeg. Superleuk! De foam douchegel in de geur lavendel én een puff. Ik heb hem al een paar keer gebruikt en ga er met plezier nog een review van maken!

Kijken jullie uit naar de reviews?
Xoxo Amber <3

No comments:

Post a Comment