Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Column: accessories ♥

Een nieuw column van Elien!
Dag bloggers!
Het is weer dinsdag en dus krijgen jullie vandaag een column van mij!
Omdat ik niet zoveel tijd heb - examens :'( - , ga ik iets nemen waar ik niet zoveel tijd voor nodig heb. In mijn 2de column (klik) Vertelde ik al dat  accessoires heel belangrijk zijn in een outfit. Hier mijn favoriete accesoires! Hope you enjoy, kisses Elien ♥

Leuk voor de kerstdagen: 
Bron

Een mooi haaraccessoire maakt je outfit!
Bron

Enkele mooie fashionista sjaals voor die koude winterdagen (H&M en Zara)


En natuurlijk nog wat warme mutsen (Zara):


Enkele leuke tasjes/rugzakjes:



En natuurlijk moet je al die accessories een plaatsje kunnen geven, hier een mooie sieraden/oorbellen hanger:
Bron

Bedankt voor het lezen en hopelijk hadden jullie er iets aan!
Xoxo Elien

No comments:

Post a Comment