Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

DIY | handige bladwijzertjes van haarschuivertjes ♥

Hi!
Ik heb weer eens een DIY voor jullie! Ik vind DIY's zelf superleuk om te maken en om op mijn blog te zetten maar ik ben er gewoon te lui voor. Maar dus vandaag heb ik er ééntje voor jullie - en het is nog eens een handige ook. Je hebt alles wat je nodig hebt al in huis! Lees je mee?

What?
* (Oude) schuivertjes, best effen, dus zonder patroontje
* Nagellak in een leuk kleurtje
* Een kartonnetje

How?
Step 1: Schuif je oude schuivertjes op een kartonnetje, zodat je er goed bij kan.

Step 2: Neem wat leuke kleurtjes nagellak en lakken maar! Ik ging voor 3 fluo kleuren, maar je kan ook 1 kleurtje nemen natuurlijk.

Bij mij hadden ze wel 3 laagjes nodig, maar ik had ook schuivertjes met streepjes. Neem liever effen schuivertjes; ik spreek uit ervaring!
Je kan natuurlijk ook streepjes op je gepimpte bladwijzertjes zetten, maar zo creatief en handig ben ik niet. Keep it simple! ;)


En dan is dit het resultaat! Schattig, toch?

Gaan jullie dit ook proberen?
Dikke kus, Amber <3

No comments:

Post a Comment