Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

H&M wishlist; HEBBEN HEBBEN HEBBEN! ♥

Hi!
Ik vind het echt super om rond te kijken op webshops - ja oké, ik ben verslaafd. Maar het is goed verslaafd, want ik koop bijna nooit iets. Bij de H&M kan je nu ook niet online bestellen, maar toch kijk ik graag eens rond bij de collecties. Ik vind de H&M echt perfect voor kleding, zeker nu! Ze hebben écht leuke collecties... en ik heb mijn favorieten eruit gehaald! Kijk mee & be inspired ♥

€24,95 - Dit jurkje vind ik superschattig! Lijkt me perfect om te dragen met een dikke panty nu... 

€14,95 - Een redelijk simpel wijnrood truitje; basic maar toch fashionable!

€19,95 - Comfy truien komen gewoon altijd van pas - en ik hou van donkerblauw en polka dots.

€17,95 - Deze trui vind ik ook erg gaaf! 

€19,95 - Ik vind deze broek vaak terug op modesites en vind dat anderen er héél mooi mee staan. Ik zou het graag eens proberen, maar weet niet of ik het zou durven aandoen en of ik ermee zou staan.

€14,95 - Deze sweatpants zijn mooi van model, van kleur én ziet er supercomfortabel uit. Yay! 

€29,95 - WAUW, neppe DR.Martens! Voor nog geen €30, wàt een koopje. En deze zijn mooi. Oehh, want!

€9,95 - Een skaterskirt wou ik al lang eens proberen, maar omdat ik niet zo van dat stoere ben, vond ik dit een perfecte combinatie! En voor die prijs...

Ik hoop dat ik jullie heb geïnspireerd, en ik hoop zó deze dingen te kunnen vinden! Maar altijd als ik bij de H&M ben, hebben ze deze dingetjes niet, of niet in mijn maat. Grmbl!
Thanks 4 reading!
Xoxo Amber <3

No comments:

Post a Comment