Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

LOVE: Nerds ♥

Hi!
Een tijdje geleden kocht ik Nerds, en oh, wat ben ik verslaafd. Ik kocht ze bij de America Today voor maar €1,95, en ik ben er zo blij mee en wou dat ik er meer had gekocht. Kennen jullie Nerds? Het zijn van die kleine, gekleurde snoepjes die oorspronkelijk Amerikaans zijn. Ik kan er niet genoeg van krijgen, en vooral de groene vind ik zalig!




Zeker nu, tijdens de examens, kan ik mezelf niet tegenhouden ze te eten. Wat echt slecht is, want het zijn kleine caloriebommetjes én slecht voor je tanden... Maar hé, dat mag ook wel eens, toch? En als ze op zijn, zijn ze op; ik ben er dus zuinig mee. Maar toch wil ik zo snel mogelijk weer naar de America Today om ze weer op reserve te hebben! Want ik kan niet leven zonder.
Hebben jullie al eens Nerds geproeft?
Xoxo Amber <3

No comments:

Post a Comment